“Eerst lunchen tussen de waterlelies en dan de tempel bezichtoigen”
Beoordeling van Museum Puri Lukisan

Vanaf
Ubud Art, Architecture en Petulu Village Tour
Geclassificeerd als nr. 15 van 86 dingen om te doen in Ubud
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
20 maart 2017 beoordeeld

Prachtige tempel. Eenheid van natuur en cultuur. Het ademt de eerbied, rust en natuurlijk eenvoud uit van het Hinduisme. Een absolute aanrader. Makkelijk te bereiken in de hoofdstraat van Ubud

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In verschillende gebouwen wordt er iets getoond van Balinese kunst. De meest moderne kunst vond ik het mooist. De tuin is mooi. De entree 85.000 vond ik aan de prijzige kant en eigenlijk niet waard voor deze activiteit.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de balinesische manier toont men typisch Balinese kunst. Neem zeker de tijd om de uitleg naast de werken te lezen en probeer de karakters terug te vinden. De werken zijn van hoge kwaliteit. Zeker de moeite waard om binnen te lopen.

16 augustus 2016 beoordeeld

Mooi domein, veel Balinese batikwerken en schilderijen. Is best ok, maar ik werd er ook niet door overdonderd.

Bekijk meer beoordelingen
2 juli 2016 beoordeeld

We werden persoonlijk rondgeleid en hebben alle tijd en rust gehad om alle kunst te bewonderen. Daarna koel drankje genomen op het terras en genoten van een privéles in Balinese dansen.

In Museum Puri Lukisan geweest? Deel je ervaringen!