“Balinese kunst”

Vanaf
Ubud Art, Architecture en Petulu Village Tour
Geclassificeerd als nr. 14 van 86 dingen om te doen in Ubud
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
16 augustus 2016 beoordeeld

Mooi domein, veel Balinese batikwerken en schilderijen. Is best ok, maar ik werd er ook niet door overdonderd.

2 juli 2016 beoordeeld

We werden persoonlijk rondgeleid en hebben alle tijd en rust gehad om alle kunst te bewonderen. Daarna koel drankje genomen op het terras en genoten van een privéles in Balinese dansen.

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit museum kost wel wat om binnen te komen (85.000) maar als je van kunst houdt is het erg leuk. Het is gelegen in verschillende gebouwen om een mooie tuin. Aan het begin van elk gebouw hangt wat uitleg in verschillende talen over het thema van de kunst, en in de binnentuin werd er toen wij er waren erg mooie. Rustgevende muziek gespeeld. Leuk.

7 juni 2016 beoordeeld

Het Puri Lukisan laat dezelfde facetten zien van de Balinese schilderkunst als het Neka museum.
Het is wat kleinschaliger.

Bekijk meer beoordelingen
10 mei 2016 beoordeeld

Mooi aangelegd museum met mooie exposities in verschillende gebouwen. Erg leuk om Nederlandse schilders daar aan te treffen

In Museum Puri Lukisan geweest? Deel je ervaringen!