Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, de badkamer is buiten met een schitterend uitzicht op de omgeving zonder dat het je privacy in de weg staat. Erg lekker eten en heel vriendelijke bediening niks is te veel!! Top dus!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben het hier super gehad! Mooi resort. Gedateerd, maar goed onderhouden. Heeft echt zijn charmes. Onwijs mooie privé villa met zwembad. Fraai uitzicht. Grote badkamer. Ruime slaapkamer. Dit was echt genieten.
Heerlijk met zijn twee. Eten is niet geweldig in het resort. In Ubut kun je lekkerder eten. Maar dit geldt voor heel Bali. In de restaurants bij de hotels is het eten wel ok, ga je buiten de hotels eten in de lokale restaurants is het eten echt heerlijk!
Goede gratis transfer van hotel naar Ubut. Met 10 minuten ben je al in het centrum en dan zie je ook nog eens wat onderweg.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
PayoganVilla H, Manager van The Payogan Villa Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Dear Valued Guest,

It was our pleasure to have you stay with us and I would like to thank you for your valuable review for future guest reference.

The Payogan Villa & Spa Resort glad to have your positives comment will be shared to the entire team of The Payogan resort, especially the comment on the quality food in our Restaurant we will pay attention on that in order to have better in the future., we will always try to evaluate the level of our services in a good shape.

Once again I thank you very much for being our guest and looking forward to welcome you back. Best Regards Resort Manager

Best Regards,

Beoordeeld op 26 februari 2018

in 2012 hier ook verbleven; toen was alles heerlijk! blijkbaar is er veel achteruit gegaan sindsdien. eeuwig zonde. ook het eten is niet meer zoals het de eerde keer was. personeel is ook gehaaster. er zijn vast mooiere hotels te vinden.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2017

4 jaar geleden resort bezocht en er is veel veranderd.
niets ten voordelen helaas.
de nieuwe villa's zijn geen villa's maar kamers met een klein badje.
het is een fabriek gworden waar iedereen 1 dag verblijft.
inchecken , uitchecken en klaar.
frontdesk pesoneel passief.

Kamertip: Kies de oude villa's
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen in deze oase van rust, was alles prima! Ontzettend mooi gelegen en alles netjes bijgehouden. Vind wel dat het een beetje ver uit het centrum van ubud ligt, je kan niet lopen en je moet met taxi of scooter. Na 2 dagen hadden we geen warm water meer, toen boden ze ons aan om te verhuizen naar een andere kamer, ik denk die kamer wil ik graag eerst zien. Nu was die kamer iets mooier dan de vorige, bovendien hadden we daar ook WiFi, dus ik zei prima deze kamer pakken we! Maar nadat het avonds begon te regenen, hoorde we allemaal rare geluiden, na navraag bleken dit water frogs te zijn, had zo'n geluid nog nooit gehoord, maar goed toen maar met oordoppen in geslapen, later bleek dat deze kamer erg vaak over geklaagd werd door gasten vanwege precies deze reden!! Als ik dat had geweten, was ik liever in de oude kamer gebleven, omdat het bijna elke avond regende vanaf toen. Tevens op de laatste avond, ging mijn vriendin douchen en de douches liggen buiten gesitueerd aan de zijkant van de kamer, toen ze uit de douche kwam, stond er een bouwvakker haar te begluren, die schrok toen zij het zag en ging gelijk weg, maar hij moet echt ergens op gekomen zijn, want in principe is het heel moeilijk om de douche in te kijken. Nu begrijp ik dat bouwvakkers externe medewerkers zijn en niet onder het hotelpersoneel vallen, maar dit is gewoon niet ok!! Na hierover te hebben geklaagd, hebben de mensen bij de receptie (na telefonisch overleg met manager) wat van de rekening afgehaald. Receptie was zeer professioneel en behulpzaam, daarover niks dan lof! Maar al met al, was het verblijf hier dus geen succes.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden