“Goed eten en betaalbaar leuke bediening en leuke locatie ”
Beoordeling van Warung Bendega Ubud

Warung Bendega Ubud
Geclassificeerd als nr. 292 van 912 Restaurants in Ubud
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met kleine kaart. Wel lokaal eten. De curry’s zijn oké. De beef redang was goed en spicey. De koffie is lekker en heet. De prijzen vallen iid mee. Leuke chille tent waar je zeker terug kan komen.leuk is dat je veel gerechten kan delen zodat je veel proeft op 1 avond.

3 december 2016 beoordeeld

Bendaga ligt in de jalan raya van Ubud, de hoofdstraat. Het restaurant heeft een mooi terras langs de straatzijde en ruime binnen plaats. Het personeel is zeer vriendelijk en attentief. De kaart is verzorgd met veel afbeeldingen wat voor toeristen zeker een hulp is. De gerechten worden smaakvol gepresenteerd en zeer lekker met een gepaste verhouding van de gebruikte kruiden. De verhouding priis/kwaliteit is correct.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig in dit restaurant belandt,leuk gezellige aankleding fijne bediening,redelijke prijzen,goed eten.
Zijn er twee keer geweest ,in de drie dagen dat wij in Ubud waren.

20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier voor de derde keer geweest, het eten is zeer goed en betaalbaar. Over het aanpassen van het gerecht naar mijn wensen deden ze helemaal niet moeilijk.

24 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige bar met leuk personeel, goed eten en heerlijke chocolade cake met ijs :)
Vlakbij de monkey forrest road dus prima locatie!

In Warung Bendega Ubud geweest? Deel je ervaringen!