TripAdvisor

Warung Citta Ovest
Geclassificeerd als nr. 125 van 1.144 Restaurants in Ubud
Keukens: Pizzeria
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben een man en vrouw nodig na 2,5 week Indonesisch te hebben gegeten.... natuurlijk bier en pizza en laat deze warung dat nou net hebben en ook nog lekker...... bodems zijn niet te dik niet te dun lekker knapperig oja niet het bier te vergeten goed koud.
Aanrader, alhoewel je soms wel even moet wachten op een tafeltje.

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pizza's en vlotte bediening.
Zeer klein, maar echt gezellig restaurantje. Voor elk wat wils. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn dankzij tripadvisor in deze zaak terechtgekomen en kunnen enkel de commentaren bevestigen. Erg lekkere pizza, snelle en correcte bediening. Er is geen airco maar ze doen hun best met waaiers om je toch wat verfrissing te geven. Een absolute aanrader!

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en druk restaurantje maar zeker de moeite waard. Hun pizza is de beste die ik ooit heb gegeten, zeker voor die prijs!

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de pizza en pasta nadat we het indonesisch eten een beetje beu werden. Mijn vriend vond het zo lekker (hij is pasta-lover) dat hij gewoonweg een tweede portie heeft besteld!

Reizigers die Warung Citta Ovest bekeken, bekeken ook

In Warung Citta Ovest geweest? Deel je ervaringen!