“Wederom een geweldige avond.”
Beoordeling van Petani Restaurant

Petani Restaurant
Geclassificeerd als nr. 98 van 913 Restaurants in Ubud
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer In Petani restaurant gaan eten, op de avond dat Gus Teja optrad. Wederom een heerlijk diner gehad en een fantastische avond met Gus. Tot de volgende keer weer!!

8 maart 2018 beoordeeld

Gisteravond hadden we een diner in het Petani restaurant. We hebben kozen voor een salade en Nasi Raja (kleine rijsttafel), deze was erg lekker en smaakvol. Op woensdagavond is er een optreden van Gus Teja en zijn begeleidingsband. Alleen we vonden dit optreden een stuk minder mooi als vorig jaar, erg jammer. Bedienend personeel is prettig behulpzaam met je keuze van eten. Het was hier lekker eten.

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten. Goede kwaliteit en niet duur (voor Nederlandse begrippen). Bediening onwijs vriendelijk en behulpzaam. Ice Tea's zijn aan te raden!

Alayahotels, Manager van Petani Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2018

Dear Roosss30,

Greetings from PETANI Restaurant Ubud...

Thank you for giving such a positive review on Trip Advisor. I am glad that we able to tailor one memorable moment on your culinary experience in our restaurant.
It is our commitment to delight our valued guest with good ambiance as well my dedicated team has successfully delivered the experience beyond your expectation.

I certainly wish that the experience will bring you back to our restaurant and of course for more culinary option.

With warmest regards,
Krisna Decaran
FB Manager

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Live muziek , luxe ambiance , goede service en het belangrijkste het eten is echt lekker , maar niet goedkoop voor Indonesische begrippen . Ik had een heerlijke tonijn steak gegeten . De live muziek was ook een plus puntje .

25 september 2017 beoordeeld

Gezellige plek in het hotel om te ontbijten, lunchen en dineren.
Super vriendelijk personeel en supersnelle bediening.

Alayahotels, Manager van Petani Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Dear Tineke v,

Your excellent review on The TripAdvisor is very much appreciated. We are delighted that you had a pleasant and memorable dining experience with us. It will be our pleasure to look forward to have more opportunities to welcome you again, in not too distant future.

Warm Regards
Krisna Decaran
FB Manager

In Petani Restaurant geweest? Deel je ervaringen!