Vandaag geopend: 08:30 - 18:00

vanaf US$ 26,00
vanaf US$ 40,00
vanaf US$ 38,00
Beoordeeld op 29 mei 2018

We zijn er 2x geweest en het is zeker de moeite waard.
Op loop afstand van de stad center. en niet duur

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Na zes jaar weer terug. Aapjes kijken. Mooier en overzichtelijk geworden het park. Genoeg verzorgers zodat de apen en mensen geen gekke dingen doen. Je mag geen eten en drinken meenemen dus doe dat ook gewoon niet. De apen pakken je waterfles en gaan ermee aan de haal. Dat plastic is niet goed voor ze.

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Totaal geen last gehad van brutale apen. Erg mooi park. Je kunt verschillende kleine routes lopen en krijgt op sommige plekken zelfs een kleine jungle voorgeschoteld. Als je er bent, gewoon doen. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten.

Beoordeeld op 24 mei 2018

Monkey Forest wordt aangeprezen als een bijzondere plek. Het viel mij nogal tegen. De apen vallen je buiten het park al lastig, je moet constant op je spullen passen en alles wat los zit raak je kwijt als je niet uitkijkt. Ik zou zeggen: laat maar zitten, het is niet de moeite waard om naartoe te gaan.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 22 mei 2018

Leuke kennismaking met aapjes. Ze zijn wel superbrutaal en pikken zelfs flesjes drinken uit handen van toeristen die dan fotoos gaan maken. Vond wel beetje poppenkast (en niet zo goed voor aapjes lijkt me om icetea en cola te drinken...) maar wel aanrader. Mooi woud en leuk om aapjes te zien. Houdt wel rekening met enorme drukte en stank en toegangsprijs.