“Na twee jaar weer terug”

Sacred Monkey Forest Sanctuary
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 88,00*
Vanaf
Full-Day Bali Island Tour Inclusief Mt Batur the ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 142 dingen om te doen in Ubud
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het geheel is stevig verbouwd. De ingang is nieuw en er is nu een echte, ruime parkeerplaats. De Monkey Forrest op zich is ook iets veranderd, maar ook veel was er nog hetzelfde. Was wel weer lekker om even door het bos te wandelen. Toegangsprijs 50.000 rupias p/p...vriendelijk voor zo’n park. De apen waren nog hetzelfde.

29 mei 2018 beoordeeld

We zijn er 2x geweest en het is zeker de moeite waard.
Op loop afstand van de stad center. en niet duur

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zes jaar weer terug. Aapjes kijken. Mooier en overzichtelijk geworden het park. Genoeg verzorgers zodat de apen en mensen geen gekke dingen doen. Je mag geen eten en drinken meenemen dus doe dat ook gewoon niet. De apen pakken je waterfles en gaan ermee aan de haal. Dat plastic is niet goed voor ze.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal geen last gehad van brutale apen. Erg mooi park. Je kunt verschillende kleine routes lopen en krijgt op sommige plekken zelfs een kleine jungle voorgeschoteld. Als je er bent, gewoon doen. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten.

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld

Monkey Forest wordt aangeprezen als een bijzondere plek. Het viel mij nogal tegen. De apen vallen je buiten het park al lastig, je moet constant op je spullen passen en alles wat los zit raak je kwijt als je niet uitkijkt. Ik zou zeggen: laat maar zitten, het is niet de moeite waard om naartoe te gaan.

Reizigers die Sacred Monkey Forest Sanctuary bekeken, bekeken ook

In Sacred Monkey Forest Sanctuary geweest? Deel je ervaringen!