“Een must!”

Geclassificeerd als nr. 35 van 982 Restaurants in Ubud
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Ik kom al vele jaren in Warung Balé en voor mij altijd een feestje. Alex behoort echt tot mijn vriendenkring. Ze doen zo'n goed werk voor de arme mensen. Hier heb je 2 vliegen in 1 klap. Je hebt en heerlijk vers eten en je helpt de arme mensen. Ik kan dit van harte aanbevelen. Wel even reserveren! Zeg het voort!!!!!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel erg lekker gegeten. Ook het goede doel erachter sprak mij heel erg aan.
Zeker een aanrader. Ik zou wel reserveren want het is er erg druk. Wij konden nog net een plekje bemachtigen...

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten even wachten op onze tafel, maar dat bleek meer dan de moeite waard!
We kregen een plaatsje aan de grote gemeenschappelijke tafel en iedereen was het erover eens: gewoonweg heerlijk!

We deelden een tonijntartaar, een enorme portie tonijn in een heerlijke marinade.
Nadien bestelden we een mie goreng met garnalen en een rode curry met kip, beiden om duimen en vingers bij af te likken!

De staf was vriendelijk en efficiënt, het eten werd snel opgediend.

Voor 3 glazen wijn, een bintang biertje en 3 hoofdgerechten betaalden we 420000 rp
Helemaal waard gezien de ruime porties en het heerlijke eten. Met een maaltijd steun je trouwens de organisatie en kunnen ze 2 medische consultaties aanbieden aan wie het nodig heeft: prachtig initiatief!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin gegeten, moesten 5 minuten wachten, maar snel plek. Snelle service, uitgebreide kaart en heerlijk eten!

Datum van bezoek: april 2018
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, iets duurder als een warong maar is voor het goede doel. Beter vooraf reserveren dan ben je zeker van een plekje. Bediening en eten goed

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die The Fair Warung Bale by the Fair Future Foundation bekeken, bekeken ook

In The Fair Warung Bale by the Fair Future Foundation geweest? Deel je ervaringen!