“Rendang Heaven”

Keukens: Diner, Indonesisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
4 weken geleden beoordeeld

Heeeerrrrlijkk, écht de lekkerste rendang van Bali. Tijdens ons verblijf in Ubud liepen we langs deze warung en er stond een hele rij met mensen die er wilden eten. Helaas voor ons geen plek op dat moment. Toen lazen we in de lonely planet waarom er een rij stond en hebben de volgende dag meteen gereserveerd om de rendang uit te proberen. Zowel de originele (beef) als die met kip waren fantastisch en ze hebben ook een vegetarische variant. Echt het lekkerst wat we in drie weken op Bali hebben gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De nasi en mie goreng zijn hier goed van smaak. Personeel is vriendelijk en de sfeer is goed. Zeker een aanrader.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de Rendang is inderdaad een van de beste in Bali. Prijs valt ook erg mee, het kan wel druk zijn maar dat is met een reden!

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal moeten we goed opletten er geserveerd wordt in een restaurant.

Bij Bernadette werd er met ons meegedacht en werden alle gerechten die wel en niet konden met ons besproken. Daarnaast was de prijs ook nog een goed!

We hebben 2 van de 3 avonden hier gegeten omdat we zeer tevreden zijn.

1 september 2019 beoordeeld

Ook Bernadettes Carrotcake, haar personeel en de sfeer zijn top!
En ook de ligging, in een straatje zonder autoverkeer is erg prettig.

Reizigers die Waroeng Bernadette bekeken, bekeken ook

Ubud, Gianyar Regency

In Waroeng Bernadette geweest? Deel je ervaringen!