Fivelements Bali Retreat(Mambal)
Priceline
Priceline
Viceroy Bali(Ubud)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 788 per nacht.

23 juli 2015 beoordeeld

Onze week in Kenanga was onvergetelijk. We genoten van de rust en het fantastische uitzicht over de rijstvelden. Het restaurant is van fabuleuze kwaliteit. Ontbijt is gevarieerd en a la carte. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht en last but not least de manager en het team doen er werkelijk alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken.
De gratis shuttle service brengt je in 10 minuten naar het centrum van Ubud en rijdt elk uur. Als je naar Ubud gaat is dit The Place To Be!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
17 augustus 2014 beoordeeld

We verbleven twee nachten in Kenanga. Wat een mooi, romantisch hotel!
We sliepen in een mooie bungalow welke prachtig was ingericht. Vanuit het zwembad en het restaurant heb je geweldig uitzicht over de rijstvelden. Het zwembad is heel mooi (een infinity pool) en de eerste dag was het hier heel rustig, waardoor je echt tot rust komt. Later kwamen er meer kinderen, waardoor dit minder was. Persoonlijk vinden wij dit meer een romantisch hotel voor stellen die tot rust willen komen dan een familiehotel.
Het ontbijt was geweldig en zeer uitgebreid. Je kunt kiezen wat je wilt op een menukaart en het is stuk voor stuk erg lekker. Ook de afternoon tea is goed verzorgd. We hebben een romantic diner in de rijstvelden gedaan, dit was echt super en zeker aan te raden!
Het hotel ligt net buiten ubud, maar met de gratis shuttle service ben je er zo.
We vertrokken de laatste dag pas laat vanwege onze terugvlucht en konden langer in de kamer blijven. Wij waardeerden dit zeer.
Dit hotel is zeker vijf sterren waard en is aan iedereen aan te bevelen.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
5 november 2013 beoordeeld

Wat een pracht bestemming! Super onthaal! Wij zijn nog maar een uurtje weg en het krijgt van ons direct een review! Perfect onthaal, mooie kamers, romantisch s'avonds! Lekker ontbijten met zicht op de rijstvelden, waar ze rijst aan het verwerken zijn. S'avonds zeker een blijven eten in het hotel zelf en een andere aanrader is Nomad in het centrum.
Wij komen zeker nog terug! Als je in ubud wil raften, zeker aan te raden!
Dit hotel krijgt van ons een tien op tien!

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
16 oktober 2013 beoordeeld

Dit hotel voldoet volledig aan wat je verwacht een oase van rust temidden tussen de rijstvelden.
Het hotel bezit een eigen restaurant met een kleine maar uitstekende kaart.
Alle personeel is ter plaatse opgeleid en afkomstig uit de omliggende dorpen.
Het hotel is in handen van een Frans echtpaar en de 'europeese' hand is duidelijk merkbaar.
Kamers zijn ruim, proper en voorzien van alle confort, badkamers zijn zeer modern uitgerust.
Kortom een aanrader !

Kamertip: Probeer de kamers dit het links actering liggen te boeken daar zit je letterlijk met rijstvelden die bijna tot op je terras komen
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
21 mei 2013 beoordeeld

For the real padifield experience, a hospitality which is unique on its own way, we can surely recommand this beautfull boutique hotel. In the morning waking up with the ducks (bebek), in the evening go to bed with the sereen sound of the padifield frogs.
Ofcourse after a nice diner, a littlebit eclectic or the real Indonesian way. The rooms are wonderfull decorated, and if you want to sit on your own, the rooms overlooking the padifields have a private terrase, where a afternoon tea/coffee or a nice cocktail can you bring in to the real Balinese mood.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner