5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig resort net buiten het drukke Ubud!
Verschillende mooie bungalows en kamers, voorzien van alle gemakken.
Wij kregen een upgrade naar een tuinvilla wegens onze huwelijksreis, supermooi!
Alles erg mooi aangelegd, mooi restaurant en zwembaden.
Je kijkt zo de jungle in waar we apen gespot hebben!
Prachtige tuin met rijstterras, waarvan nog meer net buiten het hotel.
Personeel supervriendelijk en een schuttlebus naar het centrum van Ubud!
Ubud vonden wij echt helemaal niks aan, je kan er prima eten in de honderden restaurants, winkeltjes stellen niks voor allemaal hetzelfde!
Altijd druk en file in Ubud....zelfs zo erg dat we last van onze longen kregen!
Kortom resort prachtig maar Ubud komen wij echt nooit meer...er zijn wel leukere dorpen op Bali!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel
Heel goede service
Super gelegen tussen de rijst terrassen
Super vriendelijk personeel
De spa hebben we niet kunnen gebruiken door tijdsgebrek.
Zeer rustig hotel buiten het drukke Ubud maar shuttle bus gratis heen en terug.
Ook een uitstap via het hotel geboekt
NL.fietstocht tussen de rijstvelden super ervaring zeker doen,je hoeft geen atleet te zijn om hiervan te genieten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
15 juli 2016 beoordeeld

Het hotel ligt buiten het drukke centrum in het midden van de rijstvelden. op Loopafstand van de arbeiders winkeltjes. Prima hotel met mooie kamers. Mooi zwembad met gezellig bar. Prima hotel om een dag of 4 in Ubud te zijn. Dagelijks met een hotelbusje naar Ubud centrum en een taxi terug nemen is goed te doen.

Kamertip: Huur in de vroege ochtend fietsen en fiets door de reisvelden. dit kan je regelen in het hotel
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
3 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze honeymoon hebben we drie nachten in Kamandula overnacht. Het was super! We werden welkom geheten met een 'happy honeymoon cake', heel leuk. Kamandula is een mooi resort met uitstekende service, lekker zwembad inclusief poolbar, goed ontbijt, prachtige kamer met bad en buitendouche.. alles helemaal naar wens! We hopen hier nog een keer terug te komen.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi complex met mooie ruime villa's.
Echt heel goede service en dienstverlening in en om de villa's. Mensen doen met werken om u graag te zeggen. Gordijnen worden in de avond voor u dichtgedaan een in de ochtend als u ontbijt snel weer open gegaan inclusief de schoonmaak!

Ik hoorde soms mensen klagen over de Chalets en ben ook zelf even wezen kijken. De chalets worden aangeboden als villa maar dat zijn ze niet het is een villa met 2 appartementen 1 boven en 1 onder. Totaal niet verkeerd maar als je een villa verwacht is het toch jammer. Ze hebben tevens ook een klein beetje achterstallig onderhoud. Kleine dingetjes zoals versleten toiletzitting etc. Denk dat als je er wat van zegt dat het dezelfde dag nog gemaakt word.

Ik verbleef zelf in een tuinvilla en heb een perfecte vakantie gehad! zeker een aanrader.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner