1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke, behulpzame staf. Mooi gelegen en gratis taxi van en naar Ubud. Verschillende type huizen, appartementen met een gemeenschappelijk zwembad. Goedkoop dus verwacht geen luxe maar prima te doen. Ideaal voor gezinnen die niet in een hotel willen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote, nette kamers. Prachtig uitzicht op de rijstvelden. Midden in de natuur.
Airco drupte op bed van de kinderen. Toch wat moeten aandringen bij de staff om de eigenaar te verwittigen en het probleem op te lossen.
Shuttle bus: Je mag er maar 1x daags gebruik van maken. Je wordt gedropt aan het begin van de hoofdstraat. Jong personeel. Matig Engels. Tip: Ga naar het restaurant 100m verderop. Service is vlotter.
Handdoeken roken muf. Maar dat is quasi overal in Bali. We waren met vier. Bij de handdoekwissel werden er soms maar twee handdoeken gelegd. Stukjes zeep. Geen douchegel.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
1 april 2016 beoordeeld

Dit hotel biedt goede mogelijkheden voor wie de stad Ubud even wil vergeten. Het is ongeveer 4 km gesitueerd van het centrum van de stad en wie zich wil verplaatsen moet dus een motorfiets huren. De kamer die ik had was ruim en netjes, de airco maakte een beetje lawaai maarwas nog niet echt storend.
Het personeel was zeer vriendelijk en hun engels was behoorlijk. Het ontbijt was lekker en voldoende.

Kamertip: Zicht op de rijstvelden achter het hotel. leuk zwembad. geen safe op de kamer.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
1 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien hadden wij net pech, maar de airco deed het niet en de hele nacht hoorden we mensen. Niet duidelijk of het gasten of personeel was. Zelfs rennend!

De suites zelf zijn prachtig als ook het uitzicht vanuit je kamer (zelfs vanuit je bed) en het uitzicht vanuit het zwembad.

Er is gratis shuttle service, maar toen wij vroegen afgezet te worden bij het medical centre, werden we 5 minuten verder afgezet en moesten we 30k extra betalen! Das nog niet zo erg, maar er was daar geen medical centre! Echt niet netjes.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Als je eenmaal door de ingangsdeur van het laantje bent bij het tweede resort, komt je in een paradijsje rustig gelegen. Goed verzorgd hotel met goede bedden, eenvoudige maar goed ontbijt. Koelkastje en prima badkamer. Zwembad. Afternoon tea. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitkijk op de trapsgewijze rijstvelden. Palmen en bomen met papayafruit. Het brengen en halen van en naar Ubud wordt binnen korte tijd geregeld en is tot 17.00 uur gratis. Restaurantje naast het hotel gelegen is eenvoudig, maar prima.
Zeker de moeite waard met deze prijs/kwaliteitsverhouding.

Kamertip: Het ligt even buiten Ubud, maar het pendelbusje werkt goed. Na 17.00 uur betaal je voor een ritje 50.000 roepiah = ca. 3,00 tot 's avonds laat. Geen airco, maar wel hele grote propellers aan het plafond.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Junjungan, Guest Relations Manager van Junjungan Suite Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2014

Dear Sir.
many thank for your support by writte down your feeling when you stay with us, and also we hope you coming back to stay with us again.
Best Regards
ESTY