“Oase van rust ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Junjungan Suite Villa
Beoordeeld als nr. 179 van 597 bijzondere accommodaties in Ubud
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Junjungan suites heeft onze verwachtingen overtroffen. De service was erg familiair en in orde. Prachtig uitzicht en grote kamer (deluxe suite voor 2pers.)
Voor herhaling vatbaar! Het ligt net buiten ubud dus je hebt wel echt een shuttle nodig.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke, behulpzame staf. Mooi gelegen en gratis taxi van en naar Ubud. Verschillende type huizen, appartementen met een gemeenschappelijk zwembad. Goedkoop dus verwacht geen luxe maar prima te doen. Ideaal voor gezinnen die niet in een hotel willen.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote, nette kamers. Prachtig uitzicht op de rijstvelden. Midden in de natuur.
Airco drupte op bed van de kinderen. Toch wat moeten aandringen bij de staff om de eigenaar te verwittigen en het probleem op te lossen.
Shuttle bus: Je mag er maar 1x daags gebruik van maken. Je wordt gedropt aan het begin van de hoofdstraat. Jong personeel. Matig Engels. Tip: Ga naar het restaurant 100m verderop. Service is vlotter.
Handdoeken roken muf. Maar dat is quasi overal in Bali. We waren met vier. Bij de handdoekwissel werden er soms maar twee handdoeken gelegd. Stukjes zeep. Geen douchegel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
1 april 2016 beoordeeld

Dit hotel biedt goede mogelijkheden voor wie de stad Ubud even wil vergeten. Het is ongeveer 4 km gesitueerd van het centrum van de stad en wie zich wil verplaatsen moet dus een motorfiets huren. De kamer die ik had was ruim en netjes, de airco maakte een beetje lawaai maarwas nog niet echt storend.
Het personeel was zeer vriendelijk en hun engels was behoorlijk. Het ontbijt was lekker en voldoende.

Kamertip: Zicht op de rijstvelden achter het hotel. leuk zwembad. geen safe op de kamer.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
1 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien hadden wij net pech, maar de airco deed het niet en de hele nacht hoorden we mensen. Niet duidelijk of het gasten of personeel was. Zelfs rennend!

De suites zelf zijn prachtig als ook het uitzicht vanuit je kamer (zelfs vanuit je bed) en het uitzicht vanuit het zwembad.

Er is gratis shuttle service, maar toen wij vroegen afgezet te worden bij het medical centre, werden we 5 minuten verder afgezet en moesten we 30k extra betalen! Das nog niet zo erg, maar er was daar geen medical centre! Echt niet netjes.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Als je eenmaal door de ingangsdeur van het laantje bent bij het tweede resort, komt je in een paradijsje rustig gelegen. Goed verzorgd hotel met goede bedden, eenvoudige maar goed ontbijt. Koelkastje en prima badkamer. Zwembad. Afternoon tea. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitkijk op de trapsgewijze rijstvelden. Palmen en bomen met papayafruit. Het brengen en halen van en naar Ubud wordt binnen korte tijd geregeld en is tot 17.00 uur gratis. Restaurantje naast het hotel gelegen is eenvoudig, maar prima.
Zeker de moeite waard met deze prijs/kwaliteitsverhouding.

Kamertip: Het ligt even buiten Ubud, maar het pendelbusje werkt goed. Na 17.00 uur betaal je voor een ritje 5 ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Junjungan, Guest Relations Manager van Junjungan Suite Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2014

Dear Sir.
many thank for your support by writte down your feeling when you stay with us, and also we hope you coming back to stay with us again.
Best Regards
ESTY

9 mei 2012 beoordeeld

Wij hebben genoten van deze rustige plaats in de omgeving van Ubud. De manager heeft er alles aan gedaan dat wij ons welkom voelde. Kamers zijn groot en zeer schoon. Omgeving is landelijk en lekker zwembad voor de deur. Dewa, onze chauffeur heeft ons een fantastische dag bezorgd. Het hotel ligt 10 minuten buiten ubud maar de rust van het land is geweldig. Heerlijk krekelgeluid op de achtergrond.

Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner
Junjungan, Guest Relations Manager van Junjungan Suite Villa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2015

Dear Ms. Karin
Warmest Greetings from Villa Junjungan Resort
Thank you very much for your time to write the great feedback.
We are glad to heard that you was happy and enjoyed during your stay in our hotel.
We hope can meet you again in our villa with better service from all of our Staff, on your next trip to bali. Mr. made, (owner) and Mr. dewa (driver) also say thank you for your good support for us.
Once again thank you very much to giving us opportunity to serve you in our hotel. We looking forward have the pleasure to welcoming you again in our hotel in the near future.

Kindly regards,
ESTY

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ubud bekeken
op 0.9 km afstand
167 beoordelingen
op 4.1 km afstand
Agung Raka Resort & Villas
Prijzen weergeven

In Junjungan Suite Villa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Junjungan Suite Villa

Adres: Jl. Tirta Tawar, Banjar Junjungan | Br. Junjungan, Ubud 80571, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Ubud
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 179 van 597 bijzondere accommodaties in Ubud
Prijsklasse: € 41 - € 112 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Junjungan Suite Villa 3.5*
Aantal kamers: 13
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Junjungan Suite Villa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?