“Jaaa gewoon doen! Unieke ervaring!! ”
Beoordeling van Ketut's Bali Cooking Class

Ketut's Bali Cooking Class
Geclassificeerd als nr. 2 van 43 Eten en drinken in Ubud
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke ochtend / middag gehad! Je wordt netjes op tijd opgehaald bij je hotel, dan lekker nr de lokale markt: uitleg over groente / fruit en specerijen. Dan een heerlijke Indonesische maaltijd maken (je maakt je eigen eten) duidelijk uitgelegd, schoon en veel lol! Al met al AANRADER! Het eten was voortreffelijk en veel geleerd !

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden keurig op tijd opgehaald bij ons hotel om eerst naar de locale markt te gaan. Hier kregen we uitleg over verschillende soorten fruit, kruiden en groenten. Daarna samen alles gesneden en goede uitleg gehad van Made. Hij weet het echt op een hele leuke manier te brengen en heeft een hele leuke lach. Het eten maak je zelf en is heerlijk. Vooral ook op de traditionele Balinese manier de boemboe en satehsaus maken was erg leuk. Wij hebben genoten!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik waren de enigen in de les, maar wat hebben we een plezier gehad. Ketut is super aardig en grappig. Elk gerecht, behalve het toetje, hebben we zelf klaargemaakt. Er zijn zelfs mogelijkheden om je eigen draai aan je gerecht te geven. De ingrediënten die gebruikt worden zijn allemaal vers en van goede kwaliteit. Het eindresultaat was super lekker!

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een grappige kerel is Ketut toch! Erg met hem gelachen! Eten maken gaat in vlot tempo, toch wordt alles goed uitgelegd en kan Ketut overal antwoord op geven. Je maakt enkele lekkere Balinese gerechten en sauzen. Geinig al met al!

Bekijk meer beoordelingen
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bezoek aan de markt van Ubud, hebben we in enkele uren uitleg en kookles gehad van een gevarieerd Indonesisch menu. Het koken was goed te volgen en leerzaam, ook sprak men goed Engels. Na het koken hebben we onze eigen gemaakte gerechten opgegeten. We kregen de recepten mee, hele leuke cursus die zeker het geld waard is.

In Ketut's Bali Cooking Class geweest? Deel je ervaringen!