“Heerlijk!! ”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker heen gaan! Wel reserveren anders heb je pech. Eten komt rap maar erg vers op tafel! Heerlijke curry gehad!

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de special of the day kip met basilicum en gember en champignons (ik geen champignons ) wat smaakloos was, de kip sambal matha was prima maar weinig groente. Voor het ongemak hebben we een crème caramel als dessert gekregen , maar vond ons was het eenneenmalug bezoek

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant in een gezellig druk straatje.
Reserveren gewenst, maar als je er vroeg in de avond komt lukt het soms om zonder reservering te kunnen eten.
Een kleine kaart maar groots van smaak en kwaliteit.
Aanrader ☀️

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza's hebben een dunne krokante bodem en zijn goed van smaak. Het personeel is vriendelijk en het is gelegen in een gezellig straatje.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons met voorsprong het beste restaurant van Ubud. Dagelijks staan er naast fe gewone kaart 2 'Indonesische specialiteiten op de kaart waarmee je het echte eten leert kennen. Wij namen deze telkens en verwisselden halfweg van bord omdat deze zooo lekker waren... reserveren is wel aan te raden.

In Melting Wok Warung geweest? Deel je ervaringen!