Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Komaneka-Resorts, Front Office Manager van Komaneka at Rasa Sayang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2019
Komaneka-Resorts, Front Office Manager van Komaneka at Rasa Sayang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Beoordeeld op 14 mei 2019

Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2019
Komaneka-Resorts, Front Office Manager van Komaneka at Rasa Sayang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019