26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel. Een ongelooflijk grote mooie kamer. Extreem vriendelijke mensen. Lekker zwembad, niet zo groot. Lag mooi gelegen tussen de bomen. Lekker ontbijt, maar niet heel uitgebreid. Iedere dag wel iets anders. Enigste punt van kritiek was te weinig bedjes bij het zwembad. Maar daar zou door wat aanpassingen,wat aan worden gedaan. ( volgens de manager) verder alles top, en goede locatie. Vanuit de rust loop je zo het centrum in. Ook monkey forest vlak bij.( 10 min. Lopen) Komen hier zeker terug.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Komaneka-Resorts, Resort Manager van Komaneka at Rasa Sayang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Pieter B

Warmest greetings from Komaneka Resort...
on behalf of team I would like to say thank you very much for your GREAT review on tripadvisor for our services and facilities. what is your mention is all about us.
I certainly agree with your review, especially our colleagues are true asset of the company and we are very proud of we do.

we are all looking forward to welcome you back on next visit near in the future.

Kind Regards,

Harta & Komaneka Family

18 september 2017 beoordeeld

het was in een woord geweldig, Het ontvangst, de zeer grote kamer met allemaal extra voorzieningen bv. op het grote balkon muggenspray, paraplu. Het personeel is zeer attent en alles gebeurd met een grote glimlach. Je voelt je direct zeer welkom.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Komaneka-Resorts, Resort Manager van Komaneka at Rasa Sayang, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Dear Petra W
Warmest greetings from Komaneka Resort...

Kind Regards,

Harta & Komaneka Family

16 mei 2017 beoordeeld

Zeer grote kamer met mooie badkamer met douche en bad en terras.
Fijn restaurant boven het zwembad, uitzonderlijk vriendelijk personeel.
Elke avond een mooie pyjama. Goede wellness: mooie omgeving en deugddoende massage.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 maart 2017 beoordeeld

In dit hotel is werkelijk aan alles gedacht.
Van elke avond een nachtpon tot koekjes bij je thee eb ga zo maar door. Elke dag vers fruit op je kamer.
Super personeel wat altijd een praatje maakt. Zelfs de manager komt even praten.
Echt een top hotel

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel midden tussen de rijstvelden aan de drukke hoofdweg van Ubud. Eenmaal binnen is het de rust die je ervaart. Zeer goede service,mooie ruime kamers en fijn maar klein zwembad. Er zijn te weinig ligbedden bij het zwembad en meestal allemaal bezet. Het eten is prima en redelijk geprijst

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner