“Leuke plek”
Beoordeling van Pistachio Restaurant

Pistachio Restaurant
Geclassificeerd als nr. 82 van 1.138 Restaurants in Ubud
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, rustige omgeving. De gerechtjes zien er heel leuk uit en zijn gemaakt met verse producten. Porties waren aan de kleine kant.

4 weken geleden beoordeeld

wij hebben hier heel lekker gegeten, alles was in orde en het personeel was zeer vriendelijk! Zeker een bezoekje waard als je in Ubud bent!

3 september 2019 beoordeeld

Heel aangenaam om te eten, gezellige omgeving. Vriendelijk bediening door Surya. Je komt niets te kort.

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Een uitgebreide menu kaart en een relaxte sfeer. Zeker een aanrader! Geweldig eten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
PistachioUbud, Manager van Pistachio Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Mayke K

Warm Greeting from Pistachio Ubud!

I am glad to read your review on Tripadvisor and knowing that you have enjoyed our food menu and as we made it always fresh daily. look forward to welcome you again on the future for more menu options to try. while then have a great day...

Best Regards

Mudiarta
Asst.Rest Manager

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er al een paar keer langsgelopen toen we naar het hotel gingen. Vanavond dachten we laten we maar eens op de kaart kijken. Leuke gerechten! De smaak was ook nog eens geweldig! Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019

Dear maykenielsk

Warm Greeting from Pistachio Ubud!

Thank you for visiting Pistachio Restaurant and taking the time to share your Dining experience on Tripadvisor. We’re delighted to know that you had a memorable time with us. Our casual dining restaurant provided freshly and healthy food & drink with paddy filed view combine with Rustic Balinese decoration inside. Our trained staffs always try to give the best service to the guest.
Once again thank you and we look forward to bringing you more great food during your next visit to Bali.

Best Regards,

Mudiarta
Asst.Rest Manager

Reizigers die Pistachio Restaurant bekeken, bekeken ook

Ubud, Gianyar Regency

In Pistachio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!