“Hippe tent en goed eten ”
Beoordeling van Union Restaurant

Union Restaurant
Een tafel reserveren
ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 331 van 1.144 Restaurants in Ubud
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we bij een warung weg waren gegaan om dat deze geen plek meer had geheel onverwachts hier terecht gekomen.
We zaten aan het raamkant van de zij straat waardoor je geen overlast hebt van de hoofdstraat en je lekker kan genieten van je eten en drinken.
Het is niet een grote kaart maar wat erop staat is erg lekker, wij hadden de bruscettas als vooraf en hoofdgerecht hamburger big ben en de chickenwrap alles was erg smaakvol en voldoen mbt portie.
Bediening is soms beetje chaotisch maar het komt allemaal wel weer goed, oja tevens krijg je een bakje chips en glasje water als je daar eet.

Als we weer in Ubud zouden zijn gaan we hier zeker weer eten.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Restaurant ligt aan de drukke straat midden in Ubud. Toch voel je de rust zodra je het restaurant binnen stapt. Wij hebben hier niet gegeten, maar veel cocktails gedronken. Ze zijn dan ook allemaal een aanrader! de Cocktail PdKt is zeker de moeite waard

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg leuke bar waar je lekkere gerechtjes kan eten. Ze hebben een open keuken dat er proper en goed georganiseerd uitziet met een fijne en snelle bediening. Als je een grote eter bent, neem je best ook een voorgerechtje aangezien de porties wat kleiner zijn. Kortom niets op aan te merken en zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er leuk uit, maar de porties veel te klein. Ik had spareribs besteld. Tot mijn verbazing bleek er één kleine rib op mijn bord te liggen onder een bedje van sla. Zeer teleurstellend. Het gerecht stond voor 6 euro op de kaart. Ik zou dit restaurant absoluut niet aanbevelen. Er zijn veel betere keuzes in Ubud.

Datum van bezoek: juni 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen binnen bij Union omdat het er erg mooi uitzag. Ook de recensies hier waren goed, de kaart zag er veelbelovend uit en het personeel was vriendelijk. Echter, toen het eten kwam, schrokken we alle zes Het waren mega kleine porties! Alleen de halve kip was goed, de rib (letterlijk 4 botjes) was niet bijzonder, de vis was taai en de tonijn ook niet bijzonder. Jammer, wij begrepen allemaal de goede recensies niet en zouden zeker niet aanraden om hier te gaan eten...

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Union Restaurant bekeken, bekeken ook

Ubud, Gianyar Regency

In Union Restaurant geweest? Deel je ervaringen!