Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Weg van het drukte, gelegen tussen de rijstvelden en nog steeds op hele korte afstand van Ubud Centre, ligt dit mooie boutique hotel met maximaal 6 kamers. Elke dag een ander ontbijt en afternoon tea. Zeer vriendelijk personeel en gastheer Dirk heeft hiermee een perfecte plek gecreëerd.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 16 juli 2018

Vanaf het afhalen aan de vlieghaven liep het vlotjes.Bij aankomst zeer goed ontvangen, en al zwaar onder de indruk van de infrastructuur. De setting van het geheel klopte volledig,zeer mooi uitzicht op de rijstvelden!! Kamers zeer mooi en smaakvol;de ontbijten zeer lekker en gevarieerd...
Staff zeer behulpzaam en vriendelijk.De extra's: gsm en chauffeurs zijn ook top!!!
Bedankt en doe zo verder

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juni 2018

Dit klein luxe hotelletje met zeer hoog boetiekgehalte ligt perfect en rustig gelegen aan de rand van het (te) drukke Ubud in een paradijselijke omgeving. Toch is alles in Ubud te voet bereikbaar zoniet staat er altijd gratis hotelvervoer heen en terug klaar voor de verwende luie klant. Manager Dirk is er steeds om de klant met raad en daad bij te staan. Een goed restaurant, een dagtripje, een transfer of een exclusieve wens, je kan altijd bij hem terecht. Belgische hoge kwaliteitsnormen in de tropen. Zonder twijfel zenden we vrienden globetrotters, collega's en familieleden hier naartoe.
Michel en Valerie, Brugge

Kamertip: Een extra ruime kamer voor langverblijf is oa de kamer Telek.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Dirk W, Owner van Villa Sabandari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2018

Veel dank voor de lovende woorden Michel en Valerie!

Beoordeeld op 2 november 2017

Zeer mooi verblijf, ruime nette kamer, alles op en aan. Lekker ontbijt, elke dag anders en even lekker. Prachtige tuin met mooi zwembad. Rust tussen de rijstvelden! Behulpzaam personeel, altijd klaar om je verblijf aangenaam te maken. Ook Dirk, de eigenaar, is altijd bereikbaar om je nuttige tips over Ubud en de omgeving te geven. Kortom, we hopen nog terug te gaan. Jammer dat het mooie Bali zo ver van bij ons is.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Zoveel te vertellen, zoveel indrukken, … Een grote aanrader is om rechtstreeks je verblijf te boeken via de website van Sabandari zelf. Alles staat er duidelijk in uitgelegd en de extra’s die inbegrepen zijn, zijn mooi meegenomen en meer dan de moeite waard. Hierdoor hebben we gekozen om de volle 12 nachten daar te logeren. We moesten ons van niets meer aantrekken. We werden op tijd opgehaald aan de luchthaven ondanks onze vertraging en ook terug gebracht. Door ons lange verblijf ginder en rechtstreekse boeking waren er een paar uitstappen inbegrepen. Ubud is de ideale uitvalbasis voor bezienswaardigheden.
Prachtige kamer met uitzicht op het zwembad en de rijstvelden, een oase van rust en toch zo dicht bij het centrum. Elke kamer was voorzien van airco, minibar, ventilator, badjas met slippers, dagelijks propere handdoeken, een reisgids in eigen taal en een gsm . Deze laatste was om je chauffeur te bellen om je ergens te brengen of op te halen in Ubud zelf of in geval van nood kon je Dirk bellen. Dat geeft toch wel een gerust en veilig gevoel in een land waar men de taal niet machtig is,
Bij ontvangst een vers fruitsap, een nekmassage die je op een later tijdstip mocht nemen. Vriendelijk personeel, je wordt als gast ontvangen, en ze staan altijd voor je klaar tot zelfs het reserveren van restaurants. Zeker een aanrader is gebruik te maken van hun SPA.
Uitgebreid ontbijt, afternoon tea met lekkere snacks en vooral vers.
Vele suggesties van restaurants gekregen in alle prijsclasses, Raften de moeite waard en cooking class zeker een aanrader en niet onbelangrijk vooral veilig.
Ik ben bang dat ik met al mijn beschrijvingen nog te weinig eer geef aan hetgeen we hebben meegemaakt en ervaren.
Voor herhaling vatbaar, want er is nog zoveel te zien en te beleven.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner