Beoordeeld op 13 oktober 2016

Voor de 4e maal een fantastische week in Villa Sabandari doorgebracht. Comfortabele ruime sfeervolle schone kamer voorzien van alle gemakken. Ruim terras met prachtig uitzicht waarop iedere ochtend een zeer uitgebreid ontbijt geserveerd werd.
Wederom werd ons een dag gratis touren in een auto met chauffeur aangeboden en ontvingen wij alle aandacht en persoonlijke service die er maar te wensen valt.
Villa Sabandari is een geweldige accommodatie met een bijzondere serene sfeer op een prachtige locatie dicht bij het centrum van Ubud gesitueerd tussen de rijstvelden.
Dank Dirk en staff voor wederom een heel fijn verblijf en alle zorg en aandacht en wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Een heerlijk klein en leuk hotel. Zeer luxe en de ligging net aan de rand van Ubud. Het centrum is op loopafstand. Je kan ook gebruik van de prive chauffeur. De kamers zijn lekker groot, mooi badkamer met regendouche buiten.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016

We hadden aanvankelijk twee nachten geboekt. Bij aankomst ontdekten we dat Villa Sabandari zo'n plek is waar je het liefst lang wilt blijven. Prachtige, sfeervolle, ruime kamer en zeer vriendelijk personeel, door wie we verwend werden met goed eten. Verder vonden we de ligging heel prettig: op loopafstand van de bezienswaardigheden in Ubud, maar net buiten de drukte, in het groen met uitzicht op de rijstvelden. Een aanrader!

Kamertip: wij verbleven in kamer Baris, maar denken dat elk van de zes kamers zeer goed is
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

Een echte aanrader! Heel leuk en kleinschalig hotel.
Het personeel is supervriendelijk en ze doen alles wat ze kunnen om het zo goed mogelijk te laten verlopen. Er is een shuttle die je altijd naar het centrum kan brengen.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Na in een ander hotel in Ubud geslapen te hebben hier terecht gekomen. Wat een luxe en verademing. Weg van de drukte maar op loopafstand van alles. Prachtige schone kamers. Uitzicht op een heel mooi zwembad. Mooie badkamer met regendouche. Heerlijk groot tweepersoonsbed. Ruim terras. Heerlijk ontbijt. Eigen shuttle service. Fietsen met verschillende routes gratis. Lekkere afternoon thee of koffie met daarbij horende heerlijkheden . Vriendelijk personeel . Excursies naar wens. Restaurant tips enzovoort. Wij kunnen geen enkel negatief punt bedenken en bevelen dit aan aan iedereen zonder kinderen , mensen die van rust en van luxe houden !

Datum van verblijf: september 2015