Beoordeeld op 10 januari 2016

Een echte aanrader! Heel leuk en kleinschalig hotel.
Het personeel is supervriendelijk en ze doen alles wat ze kunnen om het zo goed mogelijk te laten verlopen. Er is een shuttle die je altijd naar het centrum kan brengen.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Na in een ander hotel in Ubud geslapen te hebben hier terecht gekomen. Wat een luxe en verademing. Weg van de drukte maar op loopafstand van alles. Prachtige schone kamers. Uitzicht op een heel mooi zwembad. Mooie badkamer met regendouche. Heerlijk groot tweepersoonsbed. Ruim terras. Heerlijk ontbijt. Eigen shuttle service. Fietsen met verschillende routes gratis. Lekkere afternoon thee of koffie met daarbij horende heerlijkheden . Vriendelijk personeel . Excursies naar wens. Restaurant tips enzovoort. Wij kunnen geen enkel negatief punt bedenken en bevelen dit aan aan iedereen zonder kinderen , mensen die van rust en van luxe houden !

Beoordeeld op 18 september 2015

We zijn heel tevreden over ons verblijf.
We hadden de baronkamer en het uitzicht daar is prachtig!
Het ontbijt was lekker en we kregen lekkere ontbijtkoeken net zoals in België
Het personeel is vriendelijk en
Het gratis transport van en naar ubud stad is ook mooi meegenomen

Beoordeeld op 7 september 2015

prachtige locatie tussen de rijstvelden en op wandelafstand van het centrum van ubud.Rustige omgeving en luxueuze kamers. Vriendelijke bediening - prachtig afgewerkt en rustgevende omgeving. kortom een geweldig hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 september 2015 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel, zelden meegemaakt dat alles tot in detail klopt. De locatie is van een adembenemende schoonheid, de inrichting stijlvol en warm, de medewerkers zeer professioneel en hartelijk. Alles en iedereen is in harmonie met elkaar, kortom een onvergetelijke belevenis.