“Mijn vriend was de gelukkigste man op aarde ;)”

Batubara -argentinian grillery-
Geclassificeerd als nr. 6 van 926 Restaurants in Ubud
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van lekker vlees van de grill houdt is dit je favo spot!! Als we deze eerder hadden ontdekt had ik er denk ik vaker gezeten. Super stuk vlees, lekkere sangria en wijn! Echt een must go! Je betaald voor het vlees per 100 gram. Kwaliteit is hoog maar betaalbaar.

18 mei 2018 beoordeeld

2x gegeten bij dit restaurant, het is heerlijk. Het vlees is supergoed, de frites (als je die neemt als side dish) lekker en leuk opgediend in een zakje. Goede wijnen, leuke bediening en er hangt een hele goede sfeer. Top restaurant!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants die we gehad hebben in Ubud! Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijke bediening!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor nog geen 30 euro per persoon luxe gegeten met wijn gegrilde groenten en patat. Allemaal zeer vers en vlees is echt van topkwaliteit! Erg vriendelijke bediening ook, kortom een aanrader als je Ubud bent en het er een avondje iets meer van wilt nemen!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via onze Australische buren werden we geattendeerd op Batubara. Bijna verscholen langs een drukke weg is dit restaurant een oase van Argentijnse klasse. Het eten is van een hoge kwaliteit en de samenstelling van het menu is verrassend. Het vlees wordt aan tafel gesneden en uitgeserveerd. De bediening is attent en hartelijk. Prijs/kwaliteit is heel goed. Zeker een aanrader als je in Ubud bent!

In Batubara -argentinian grillery- geweest? Deel je ervaringen!