“Leuk restaurant zeker aandoen als je in Ubud bent ”
Beoordeling van Warung Pondok Madu

Warung Pondok Madu
Geclassificeerd als nr. 14 van 946 Restaurants in Ubud
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant wat je zeker aan moet doen als je in Ubud bent. Lokale kaart en gerechten. De aanraders zijn de spareribs van het huis en dan met spicey saus erbij. Voor de kleine eter is de saté van het kindermenu voldoende kan je als volwassenen ook bestellen. De salade zijn ook erg lekker. Dessert is de sticky Rice mango erg goed. De bediening is leuk en erg aardig de eigenaresse Sri spreekt een paar woorden Nederlands doet ze goed. Zoeken binding met klanten. De prijs-kwaliteitverhouding is top. Lekker gegeten met ze vieren voor 440.000 roepies ( 3 gangen).

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor een nette prijs.
De spare ribs zijn heerlijk.
Heel aardig personeel.
Kortom een aanrader

16 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn hier 2 keer geweest. De bediening was heel erg vriendelijk. En het eten uitstekend. Als we weer eens in Ubud zijn zou ik hier zeer terug gaan.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed eten! Goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden chicken curry en loempia’s, zaten daarna bomvol!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Een aanrader! Mooie menukaart met plaatselijke gerechten.

In Warung Pondok Madu geweest? Deel je ervaringen!