“Aanrader!”

Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke (en sportieve) manier om 'kennis te maken' met de prachtige natuur in / rondom Ubud en het leven op Bali. Gedurende de tour telkens van koud water voorzien en er werden voldoende rust / foto momenten ingelast. Behalve de enthousiaste gids waren er ook twee extra fietsers ter ondersteuning in geval van pech met de fiets. De tour hebben wij afgesloten met een heerlijke Indonesische lunch (ook voor vegetariërs geschikt) in een prachtige tuin!

Tip: boek na de tour een massage bij één van de vele spa's in Ubud ;)

10 augustus 2015 beoordeeld

We hebben een hele mooie fietstocht met deze touroperator gedaan. Niet alleen dectour zelf maar ook de service was perfect. We hadden een kinderzitje voor onze driejarige en een tandem voor onze dochter van zeven. Ze had eerst geprobeerd zelf te fietsen maar viel na de eerste helling. Iets te hoog gegerepen voor haar... Verder was het absoluut geen moielijke route; zeker niet voor goede fietsers. Voor kinderen kun je dus ook een tandem vragen. Na de fietstocht nog een korte wandeling naar het huis vand eigenaar en daar eenn overheerlijke lunch gekregen. Supertrip,dus!

18 september 2014 beoordeeld

Ja hoor, wil jij in Ubud de omgeving eens goed leren kennen dan is deze bike tour wat je zoekt. Allereerst een heerlijk Balinees ontbijt bij de eigenaar zelf daarna allerlei mooie dingen gezien; Koffieplantage, vulkaan, meer, rijstvelden etc. Ik zie dat er veel mensen zijn die ook aangeven dat het sloom is. Daar kan je voor kiezen. Als jij een beetje flink wil doortrappen hebben ze een uitgebreidere route klaarliggen waarbij je flink in de pedalen moet klimmen...

Bij terugkomst een heerlijk Balinees lunchdiner ook weer bij de eigenaar van de biketour company.

Gewoon doen en ontdekken!

11 januari 2014 beoordeeld

Mooie fietstocht door de omgeving van Ubud, hier en daar echt uitdagend, er wordt absoluut rekening gehouden met het niveau van de groep. Perfect georganiseerd, toen het begon te stortregenen hadden we de keus om het laatste stuk met de auto te doen. Er was ok altijd een bezemwagen in de buurt om te zorgen dat er niemand achter bleef of verdwaalde. Een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
8 augustus 2012 beoordeeld

Leuke fietstocht door de binnenlanden van Bali, ook over de kleine paadjes tussen de rijstvelden in . Eerst ontbijten met uitzicht, maar daarna rij je weer een stuk terug. Dat vind ik wel wat zonde. Maar het was een mooie tocht, niet echt mountainbiken, maar gewoon een leuke fietstocht.

In Banyan Tree Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!