Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Ons eerste bezoek aan Bali is een schot in de roos
Dit hotel is echt TOP, prachtig uitzicht, prachtige kamers, worden 2x per dag onderhouden, super vriendelijke mensen, lekkere keuken met mooi zicht op de jungle
Top massages
Zeker ook white water rafting doen, fun !

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

We verbleven vijf nachten in het hotel. De kamers, het personeel, het ontbijt, het diner, de service, kortom alles was in orde. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was bij momenten zo extreem dat het genant werd. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017

We verbleven er met vijf gedurende vijf nachten en ervaarden een vijf sterren niveau. Zeer attent, lief, klantgericht en supervriendelijk personeel, "always a step ahead". Prachtig zwembad, heel mooie en ruime kamers met prachtige badkamer. Zeer verzorgd ontbijt. Zaaaalige spa! Een grote dank aan Dwi en alle collega's voor een zeer aangenaam verblijf. Chilllllllll.

Kamertip: Hoe hoger, hoe beter.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017

Het is een prachtig hotel, rustig, mooie villa, eigen zwembad en vooral veel privacy en natuur. Je krijgt een "eigen" host, deze regelt alles voor je.
Klein, vertrouwt. Soms kan het klantvriendelijke je tegenstaan. Ze vragen elke avond waar je naar toe gaat, soms gaat het een beetje op je zenuwen werken.
De service is perfect, roomservice is +10% op de normale prijzen. 2x per dag wordt alles opgeruimd, terras,kamer, bed, handdoeken, alles.
Wij hadden een one bedroom villa (110) met eigen zwembad. Je kind ligt dan bij je op de kamer. Wij dachten anders. Ze hebben ook familie rooms, houdt er rekening mee dat je met zijn 4-tjes naast elkaar ligt.

+eten
+natuur
+rust
+veilig
+heel dicht bij centrum (loopafstand)
+kleinschalig
+service
+wasgoed voor relatief weinig perfect gedaan

- wifi werkt niet altijd heel lekker
- de bediening kan te veel "zeuren"

Kamertip: 110 op de hoek
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Van de Komaneka hotel groep is dit wel de mooiste. Een klein entree maar eenmaal binnen kom je ogen tekort. Een fantastisch uitzicht over het regenwoud. Hele grote kamers waar niets ontbreekt. Mooi uitzicht vanaf elk balkon. Een groot zwembad met genoeg ligbedtjes. Het eten is 1.5 x duurder dan in de andere Komaneka hotels maar wel erg smaakvol. Voor nederlandse begrippen nog redelijk goedkoop maar wel duur voor Bali. Hoofdgerecht rond € 12.-

Datum van verblijf: maart 2017