Fivelements Bali Retreat(Mambal)
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

US$ 1.429
Priceline
Priceline
Viceroy Bali(Ubud)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 764 per nacht.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eerste bezoek aan Bali is een schot in de roos
Dit hotel is echt TOP, prachtig uitzicht, prachtige kamers, worden 2x per dag onderhouden, super vriendelijke mensen, lekkere keuken met mooi zicht op de jungle
Top massages
Zeker ook white water rafting doen, fun !

Verbleef: september 2017, reisde met familie
30 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven vijf nachten in het hotel. De kamers, het personeel, het ontbijt, het diner, de service, kortom alles was in orde. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was bij momenten zo extreem dat het genant werd. Zeker een aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
25 juli 2017 beoordeeld

We verbleven er met vijf gedurende vijf nachten en ervaarden een vijf sterren niveau. Zeer attent, lief, klantgericht en supervriendelijk personeel, "always a step ahead". Prachtig zwembad, heel mooie en ruime kamers met prachtige badkamer. Zeer verzorgd ontbijt. Zaaaalige spa! Een grote dank aan Dwi en alle collega's voor een zeer aangenaam verblijf. Chilllllllll.

Kamertip: Hoe hoger, hoe beter.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
21 juli 2017 beoordeeld

Het is een prachtig hotel, rustig, mooie villa, eigen zwembad en vooral veel privacy en natuur. Je krijgt een "eigen" host, deze regelt alles voor je.
Klein, vertrouwt. Soms kan het klantvriendelijke je tegenstaan. Ze vragen elke avond waar je naar toe gaat, soms gaat het een beetje op je zenuwen werken.
De service is perfect, roomservice is +10% op de normale prijzen. 2x per dag wordt alles opgeruimd, terras,kamer, bed, handdoeken, alles.
Wij hadden een one bedroom villa (110) met eigen zwembad. Je kind ligt dan bij je op de kamer. Wij dachten anders. Ze hebben ook familie rooms, houdt er rekening mee dat je met zijn 4-tjes naast elkaar ligt.

+eten
+natuur
+rust
+veilig
+heel dicht bij centrum (loopafstand)
+kleinschalig
+service
+wasgoed voor relatief weinig perfect gedaan

- wifi werkt niet altijd heel lekker
- de bediening kan te veel "zeuren"

Kamertip: 110 op de hoek
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de Komaneka hotel groep is dit wel de mooiste. Een klein entree maar eenmaal binnen kom je ogen tekort. Een fantastisch uitzicht over het regenwoud. Hele grote kamers waar niets ontbreekt. Mooi uitzicht vanaf elk balkon. Een groot zwembad met genoeg ligbedtjes. Het eten is 1.5 x duurder dan in de andere Komaneka hotels maar wel erg smaakvol. Voor nederlandse begrippen nog redelijk goedkoop maar wel duur voor Bali. Hoofdgerecht rond € 12.-

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner