Kebun Indah
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 437 per nacht.

Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 203 per nacht.

US$ 1.392
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

Viceroy Bali(Ubud)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 909 per nacht.

Fivelements Bali Retreat(Mambal)
13 februari 2016 beoordeeld

We verbleven dit keer in het huis genoemd PADMA. Sfeervol ingerichte kamer met een royaal bed en geluidsarme airco. Aparte open badkamer met een bijzonder uitzicht. Het complex heeft ook een redelijk zwembad.

Kamertip: Padma heeft het beste uitzicht
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
4 september 2014 beoordeeld

We zijn netjes opgehaald van het vliegveld. Wij verbleven in het teahuis. Een ruime kamer met de mooiste badkamer die ik ooit heb gezien. Een rustige omgeving waar ik lekker tot rust heb kunnen komen. Een mooi plek om buiten te zitten om 's ochtends ons heerlijke uitgebreide ontbijt te eten.
Een geweldige service en de staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Kamertip: Elke kamer heeft zijn charme. Maar ik vond het teahouse geweldig.
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
8 juli 2013 beoordeeld

Zaten samen met 2 kids in bovenverdieping van villa. Heerlijk! Open ruimtes, warm briesje, rust, uitzicht op rijstveld, eigen pool, top service. Verscholen pareltje met eigen spa/fitness en taxi. Kom niet als je van Modern en de Hiton houdt maar wel van lokale schoonheid.

Verbleef: juli 2013, reisde met familie
23 september 2012 beoordeeld

Wat zijn wij goed tot rust gekomen in het mooie Kebun Indah hotel. Het ligt ver genoeg van de grote weg naast rijstvelden waar je vergeet dat je in het drukke Ubud bent. De kamers zijn zeer groot, je voelt je als een ouderwetse kolonist. We hadden het geluk dat we in de padi kamer zaten en deze is zeer scherp geprijsd in vergelijking met andere hotels in Ubud. Deze kunnen we dan ook echt aanraden. Als ontbijt moet je de kaneel pannenkoek nemen met appel! Wij komen zeker terug.

Verbleef: september 2012, reisde met een partner
16 september 2011 beoordeeld

Eigenlijk moeten we het niet verder vertellen, maar dit hotelletje is echt een bijzondere plaats om te overnachten in Ubud. We hebben 3 nachten in dit hotel geslapen, in de sandat-room. Deze kamer ligt vlakbij het zwembad met schitterend uitzicht over de tuin, het zwembad en de rijstvelden. De ontvangst en de service was enorm hartelijk en zeer verzorgd. Zo was er een fruitmandje en welkomstdrankje bij aankomst en stonden er iedere dag verse bloemen op tafel. Ook het ontbijt was genereus en overheerlijk. Als wij teruggaan naar Ubud zullen we ook zeker teruggaan naar Kebun Indah!

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner