“Weet waar je gaat zitten”
Beoordeling van Habitat Cafe

Habitat Cafe
Geclassificeerd als nr. 120 van 968 Restaurants in Ubud
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten nogal achterin de hoek aangezien er geen andere plekken waren. Dit betekent helaas dat je heel erg lang moet wachten aangezien ze geen oog hebben voor je. De americano was echt heel erg smerig de cappuccino was wel goed. De WiFi is super. Toilet was ook netjes.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Weet elke smoothie je kiest. Ik had degene met houtskool poeder, helaas viel deze bij mij niet goed op de maag en had je bij elke slok zand door het poeder. Maar de dag ervoor een ander geprobeerd en die was fantastisch lekker.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben ze vlaamse frieten en heerlijke thaise gerechten, vriendelijk personeel. Vlakbij monkey forest.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenover Monkey Forest bij Habitat 's middags gegeten.Heerlijk, vers allemaal en goed op smaak. Prijs/ kwaliteit uitstekend ! Wij vonden het zo lekker dat we dezelfde avond terug gegaan zijn.

6 maart 2018 beoordeeld

We hadden een heerlijke lunch bij Habitat na het winkelen in Ubud. Het is hier een goede plek in de Jalan Monkey Forest om te zitten voor een hapje en drankje. Men heeft wel erg veel menu mogelijkheden met eieren, maar deze zijn ook lekker. Restaurant ziet er gezellig uit met netjes en vriendelijk personeel.

In Habitat Cafe geweest? Deel je ervaringen!