“John Vakantie”
Beoordeling van Warung Ketut

Warung Ketut
Geclassificeerd als nr. 204 van 582 Restaurants in Sanur
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn moeder heb steeds lekker ge eten hier.
En keuzen genoeg op de menu kaart.
En vlak bij ons hotel.

Datum van bezoek: april 2019

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten kan variëren de ene dag is het oké, de andere dag loop je leeg. De smaak is te vlak eigenlijk geen. Als je er iets aan wil toevoegen moet je dat zelf doen. Alles is zpnder kruiden.

Datum van bezoek: februari 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten in deze Warung. Vooraf bruschetta en springroll die waren eenvoudig maar lekker evenals de mie rames.
Bediening is vriendelijk en het is gezellig ingericht.

Datum van bezoek: februari 2019
29 november 2018 beoordeeld

gezellige eenvoudige warung, met aardige gemotiveerde familie, kleine kaart met echte zorgvuldig bereide balinese gerechten, o.a. soto ajam ook enkele niet indonesische gerechten ,zeer redelijk geprijsd

Datum van bezoek: november 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ern echte aanrader was Warung Ketut in Sanur. De Indonesische keuken is echt heerlijk en smaakvol. De prijs kwaliteit is heel goed en de bediening is heel vriendelijk. Hier zijn we meerdere keren geweest en een aanrader.

Datum van bezoek: november 2017

In Warung Ketut geweest? Deel je ervaringen!