Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
TOP DAGEN MET ALEX

2 Dagen op pad geweest met de Nederlands sprekende chauffeur/gids Alex. Wij hadden een aantal ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Martinka v
Prachtige dagtrips met gids Alex

Tijdens ons twee weken durende verblijf op Bali, hebben wij drie dagen gebruik gemaakt van de ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Tren88
Nederland
Lees alle 126 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sanur
vanaf US$ 8,70
vanaf US$ 11,00
vanaf US$ 10,83
vanaf US$ 13,80
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn met twee stellen op pad geweest met Alex. We hebben twee geweldige dagen gehad en veel gezien van het land. Alex liet ons de plekken zien waar weinig mensen waren, waardoor wij konden genieten van de natuur. Alex zorgde ervoor dat wij veilig op de plekken kwamen waar wij wilden zijn en wist veel te vertellen over het land. Als wij nog een dag een chauffeur nodig hebben, nemen wij zeker weer contact op met Alex!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Vorig jaar zijn we 16 dagen naar Bali geweest .
Toen hebben we een aantal dagen excursies gedaan met Putu. We hebben toen vooral de tempels gedaan , rijstvelden en zijn op eigen houtje naar Nusa Penida gegaan.
Dit jaar besloten we opnieuw Bali te doen maar deze keer met meer stops. Beginnen in Ubud dan naar Munduk , verder naar Sidemen om zo te eindigen in Sanur .
Telkens wanneer we ons moesten verplaatsten naar een ander hotel hebben we beroep gedaan op Alex. Koffers mee en op naar de volgende stop gekoppeld aan een dag vol excursies. Steeds op tijd, wagen in orde met airco en flesjes water. welkomstgeschenkje was een warm welkom , nog eens bedankt Alex voor de mooie .......
We hadden in eerste instantie Putu gevraagd maar omdat hij nu met meerder gidsen werkt kregen we Alex toegewezen.
Naar onze mening is Alex wat avontuurlijker ingesteld , elke dag werd ons programma aangepast . Van houtsnijwerk tot raften in Sidemen (aanrader!). Dolfijnen spotten in Lovina . We hebben twee tieners dus het mag best wat actiever. Alles werd perfect voorbereid door Alex.
Niets was teveel , even over en weer naar Kuta voor een t shirt van hardrock café? Geen probleem voor Alex “filig” (file) of niet , alles was steeds met een grapje en een glimlach . We hebben van onze 14 dagen , 4 dagen opgetrokken met Alex . Hij deed het geweldig ! Als we volgende keer een grote reis maken denken we aan JAVA , ook hier is Alex helemaal thuis ! Kortom , wil je het wat avontuurlijker ? Vraag dan achter Alex . Topgids !
Alex nog eens bedankt voor alles ! We houden contact en hopen je nog eens te zien op één van onze volgende reizen.
Groetjes Dave , Vanessa , Yorben en Lena

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Wij hebben zeer genoten van onze tweedaagse rondreis met Alac en chauffeur Putu.
Alec is een goedlachse, vrolijke, Nederland sprekende gids. Hij heeft ons alles naar wens laten zien op plekken waar zo min mogelijk andere toeristen kwamen en de prijzen betaalbaar zijn! Hij blijft in overleg over wat er kan binnen de beschikbare tijd en past naar wens programma aan en is dus zeer flexibel!
Alec, we zullen jouw lach en nieuwe Nederlandse woord “ fielig” voor lange file nooit vergeten! Nogmaals bedankt voor de fijne dagen!

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Alec was een top gids die ons mooie plekken heeft laten zien zonder dat we werden overspoeld met toeristen. Hij was flexibel en gaf goeie tips in het Nederlands. We zullen zijn grapjes en schaterlach niet snel vergeten.. Onze chauffeur Putu was zeer degelijk en professioneel! Iedereen die voor het eerst naar Bali gaat....Aanrader!

Beoordeeld op 29 juli 2019

In Nederland via Tripadvisor bij Bali Rondreis gekomen. Contact opgenomen met Putu, dit was al gelijk erg fijn en vriendelijk. Wij hebben een 2 daagse excursie geboekt (van Canggu naar Lovina en van Lovina naar Ubud).
Eenmaal op Bali werden wij 's morgens bij ons hotel opgehaald om zo naar ons volgende hotel gebracht te worden. Gege was onze Nederlandstalige gids en legt alles op een fijne en leuke manier uit en houd ook wel van een grapje en een lach!
Hij vroeg netjes wat wij wilde zien en of wij wensen hadden. Vanuit onze wensen heeft hij, in overleg met ons, de route uitgestippeld. Gege kwam zelf ook met leuke opties. Uiteraard ging dit in overleg met ons want wij mochten het helemaal bepalen haha!

Nogmaals een hele fijne 2 daagse excursie gehad waarin wij veel gezien en geleerd hebben van Bali en dit alles tegen een zeer betaalbare prijs.

Zeker weten een aanrader als je op Bali bent!!