Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een verwennerij: suites, vlakbij strand en één van hun restaurants, met een eigen privé zwembad.
Warm ontvangst, dat hoe vriendelijk ook, altijd te lang duurt na alle vluchten en reizen van zo 20 uur. daarna is het een en al genieten.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

In een woord: geweldig! Alles is mooi! De inrichting, de architectuur, de kamers, de service ,het eten ,de Spa!!
We hebben onze kamers geüpgrade, hierdoor lagen onze kamers aan het lang gerekte grote privé zwembad met heerlijk lounge bedden op je terras!
De kamer was zo mooi; de badkamer alleen al was een feestje!
Het ontbijt is uitgebreid; het diner is perfect! Reserveer wel , niet voor de drukte want dat was het absoluut niet .Maar meer om in de tenten die in het water gemaakt zijn te kunnen eten!
Het zwembad is zo schoon en wordt perfect bij gehouden! Het eten bij het zwembad kan via een belletje naast je bed bestellen; de ober komt en je kan je eten en of drinken bestellen! Heerlijke pizza’s en zalige salades!
Het restaurant voor sushi is tongstrelend, zeker een keertje eten daar!
De Spa is een aanrader; schoon en erg professioneel !
Qua architectuur klopt alles; als je goed kijkt zie dat zelfs het zwembad en de badkamer geen halve tegeltjes hebben! Ook in je slaapkamer is over alles nagedacht; bv een apart kastje in de bank ingebouwd met diverste oplaad punten voor diverse stekkers! Het zal je in dit hotel werkelijk aan niks ontbreken!
Als er dan een min puntje is dan noem ik de receptie! Die doet kil en bunkerachtige aan met slecht licht! Wel ook hier veel
oog voor design!
Hotel Maya weet hoe het moet en weet goed hoe je vakantie gangers moet vertroetelen! Het personeel is behulpzaam, aardig en heel vriendelijk! Maya was de perfecte afsluiting van onze mooie reis door Bali

Datum van verblijf: mei 2018
Tri W, Manager van Maya Sanur Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Dear Ank W,

Thank you very much for taking time to review Maya Sanur Resort & Spa. Your review and 5 star rating are highly appreciated.

I am extremely happy that you enjoyed the experience and was happy with the resort location, loved the foods and our friendly staff.

We do hope to see you back here soon.

Sincerely yours,

Tri Widiyastuti
Marketing Communications Manager

Beoordeeld op 6 maart 2018 via mobiele applicatie

Nog maar 2 dagen hier op een verblijf van 14 dagen en nu reeds beslist om terug te komen. Dit hotel heeft alles wat we zoeken in een hotel. Rust, klasse, supervriendelijk personeel en voortreffelijk eten van ontbijt tot diner. Prijs / kwaliteit is dit top. Zeker aan te raden als uitvalsbasis om Bali te verkennen. Juist spijtig dat ik niet wist dat Maya Ubud zusterhotel is van dit hotel hier of ik had een week in elk geboekt. Maar dit is voor in oktober dan maar.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

En wat een mooi hotel! De buitenkant, de lounge, de kamers en het terras aan zee! Weer een kamer met eigen zwembad en wat een verwennerij is dat toch! Op de kamer vonden we een paar heerlijke bonbons en fles wijn in koeler als begroeting. Je voelt je dan meteen heel welkom. Het hotel ligt aan zee en dat maakt het meemaken van zonsopkomst best groot. Ook hier weer reuze vriendelijke bediening!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel is redelijk nieuw en heel groots opgezet. Ruime kamer en badkamer is ook ruim. Mooi zwembad is alleen ondiep overal en heeft heel storende muziek. Het is een soort housemuziek waar ik niet op zit wachten bij het zwembad.
Goed ontbijt.

Datum van verblijf: december 2017
Tri W, Public Relations Manager van Maya Sanur Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Dear niesje1,

Thank you very much for choosing to stay with Maya Sanur and for also taking time to review Maya Sanur here. Your detailed review and rating is highly appreciated.

It’s good to learn that you had a pleasant experience with our environment and enjoyed most of what the resort has to offer.

We look forward to your next trip here.

Sincerely yours,

Tri Widiyastuti