“Gezellig restaurant met live muziek”
Beoordeling van Red Manna

Red Manna
Geclassificeerd als nr. 148 van 480 Restaurants in Sanur
9 november 2017 beoordeeld

Nadat wij de eerste keer zijn gaan dineren, waren wij zo verrast van de kwaliteit van het eten, dat we daarna nog een aantal keren zijn terug geweest.
Bediening was heel vriendelijk en elke avond sfeervolle life muziek.
Een echte aanrader. Hein en Maud

13 oktober 2017 beoordeeld

Prima bediening en goed eten. Het ligt aan een hoofdstraat(je) hetgeen zicht geeft genoemde straat. Enig nadeel vind ik, dat er zeer kleine vliegjes rond vliegen. Dit komt door de bomen rond het terras. Als je er een opmerking maakt haalt met wierrook of stelt men een vetilator aan.

Vriendelijke mensen

20 september 2017 beoordeeld

Bijna om de hoek van ons hotel, er zitten meerdere restaurantjes maar deze vond ik de betere tot nu toe.
Alles buiten en ruim opgezet, live muziek en vriendelijk personeel.
2x gegeten je krijgt ruim voldoende want kreeg het de 2 keer niet op.
Nogmaals een gezellige tent en aanrader!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijk diner gehad, met heerlijke live muziek op achtergrond. Prima prijs kwaliteit verhouding, restaurant heeft goede en vriendelijke bediening

10 september 2017 beoordeeld

Aardig restaurant, vriendelijk personeel. Wat duurder dan een warung, maar de tent is ook wat chiquer. Ben er twee keer geweest, de ene keer gado gado gehad, de andere keer de Aziatische klassieker bij uitstek: kip met cashewnoten. Was beide keren heerlijk, maar eigenlijk vond ik het voorgerecht nog beter, de Red Manna loempia! Neem 'm met chilisaus, doe je ogen dicht en geniet!

Reizigers die Red Manna bekeken, bekeken ook

In Red Manna geweest? Deel je ervaringen!