“Gezellige kroeg”

Oranje Bar
Geclassificeerd als nr. 92 van 517 Restaurants in Sanur
Keukens: Europees, Indonesisch, Nederlands
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: gewoon een gezellig klein restaurant met betaalbare prijzen en goed eten.
16 januari 2018 beoordeeld

Ben je op zoek naar de lekkerste kroket, frikandel, patatje oorlog, enz. Ga naar de Oranje Bar en geniet een keer van een Hollandse hap.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waardeloos, op aanraden van kennissen naar de Oranjebar in Sanur. Nooit meer, het eten was uitgeserveerd en meteen zien we een grote rat tegen de muur lopen. Daarna zagen we nog een tweede rat boven ons op een balk zitten. In het daarna gevoerde gesprek met de eigenaar bleek dat hij het heel normaal vond dat er ratten waren. Ik denk dat dit genoeg zegt over de hygiëne in dit restaurant. Achteraf hebben we er spijt van dat we niet meteen opgestapt zijn. Ik denk dat we te verbouwereerd waren om de juiste beslissing te nemen.

rogier876, Eigenaar van Oranje Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

dat is inderdaad waar we zetten constant rattenvallen en de hygiene in mijn restaurant is hoger als de meeste restaurants in bali.maar inderdaad ratten kun je niet buiten houden in bali je kunt ze alleen wegvangen en dat zegt niets over de hygiene in een restaurant.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten bij de oranje bar. De biefstuk, snitsels en kipvingers waren erg lekker! Eigenaar kwam even een praatje met ons maken en checkte ook of het eten goed was, erg fijn

rogier876, Eigenaar van Oranje Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

dank je wel voor de leuke reaktie

25 juni 2017 beoordeeld

Wat een afgang, deze door sociale media opgemelde bar. Frikandel speciaal besteld. Kreeg een frikandel zonder mayo, ketchup en uitjes. maar het ergste. de frikandel was door en door verbrand tot in het midden. De medewerksters stonden alleen maar hard met elkaar te kletsen. Afrekenen en nooit meer komen. Verder slordige aankleding

rogier876, Eigenaar van Oranje Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

waarom heeft u niet gewoon geklaagd ik wordt ziek van mensen die naderhand hun klachten hier deponeren en niet in het restaurant klagen .als het niet goed is wees een vent en zeg dat gewoon dan hoeft u ook niet te betalen bij mij.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bijna vier weken in Indonesië komt het moment dat je zooo'n zin hebt in een frietje :-). We hebben ervan genoten vanmiddag, ik had een friet speciaal en mijn vriend een frietje met satésaus. Heerlijke zelfgemaakte friet ooken super gastvrije bediening.

In Oranje Bar geweest? Deel je ervaringen!