“Prima gegeten”

Oranje Bar
Geclassificeerd als nr. 93 van 497 Restaurants in Sanur
Keukens: Europees, Indonesisch, Nederlands
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: gewoon een gezellig klein restaurant met betaalbare prijzen en goed eten.
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten bij de oranje bar. De biefstuk, snitsels en kipvingers waren erg lekker! Eigenaar kwam even een praatje met ons maken en checkte ook of het eten goed was, erg fijn

rogier876, Eigenaar van Oranje Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

dank je wel voor de leuke reaktie

25 juni 2017 beoordeeld

Wat een afgang, deze door sociale media opgemelde bar. Frikandel speciaal besteld. Kreeg een frikandel zonder mayo, ketchup en uitjes. maar het ergste. de frikandel was door en door verbrand tot in het midden. De medewerksters stonden alleen maar hard met elkaar te kletsen. Afrekenen en nooit meer komen. Verder slordige aankleding

rogier876, Eigenaar van Oranje Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

waarom heeft u niet gewoon geklaagd ik wordt ziek van mensen die naderhand hun klachten hier deponeren en niet in het restaurant klagen .als het niet goed is wees een vent en zeg dat gewoon dan hoeft u ook niet te betalen bij mij.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bijna vier weken in Indonesië komt het moment dat je zooo'n zin hebt in een frietje :-). We hebben ervan genoten vanmiddag, ik had een friet speciaal en mijn vriend een frietje met satésaus. Heerlijke zelfgemaakte friet ooken super gastvrije bediening.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. Met Nederlandse kaart naast Europees en Indonesiësche. De frikadel en bitterballen zeker aan te raden. Bedankt!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we drie weken rijst hadden gegeten, gezocht in Google op frikandel Sanur Bali. Via Tripadvisor de Oranje Bar gevonden, de reviews gelezen, meest goed/perfect en wat kritiek van wat onnozelen die dachten dat ze bij de FEBO of in een 5 sterren restaurant waren, dat het "anders" was.

Onze ervaring ?!
Patat speciaal, patat oorlog, frikandel speciaal, en frikandel Jos Brinkie, de kaas/garnalen kroket, allemaal super, en keurig door de Indonesische serveersters uitgesproken in het NL.

De frikandel was Idd anders, van vers gehakt ipv van koeien uiers in NL, geniaal lekker ! Ook te vermelden valt de pindasaus, ouderwets lekker !

Last but no least: de prijs:
4x bier plus 4x2 (8!) gerechten: 282k IDR
Zijnde ca. 19 euro

Aanrader !!!

Reizigers die Oranje Bar bekeken, bekeken ook

In Oranje Bar geweest? Deel je ervaringen!