“Een goede reden om er telkens weer terug te gaan.”
Beoordeling van Blue Cafe

Blue Cafe
Geclassificeerd als nr. 118 van 518 Restaurants in Sanur
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld

Tijdens mijn vakantie kom ik zeer geregeld, 2 a 3 keer per week, bij Bleu Cafe in Sanur. Het eten is er erg lekker, de bediening altijd even vriendelijk en Denny brengt daar tal van liedjes ten gehore waar Indra hem soms bijstaat door de trommel te bespelen. Je zit hier met plezier.

25 november 2017 beoordeeld

Gezellige bediening, vlakbij ons hotel. Iedere avond live muziek. Redelijke prijzen. Naast de rondtonde dus altijd wat te zien.

11 oktober 2017 beoordeeld

Blue Café was voor ons een aangename afwisseling van de eettentjes aan het strand. Ten eerste de cocktails: véél betaalbaarder én ook Margaritas met crushed ijs (niet gewoon ijsblokjes zoals op veel andere plekken). Eten was ook prima: goede beef schnitzel. En alhoewel het Engels van de zanger een stuk beter zou kunnen, was het lekkere achtergrond muziek. Ook heel gezellig met de eigenaar zitten praten (alhoewel we dat toen nog niet wisten), waarna we een honeymoon gift van hem kregen (2 leuke mokken). We komen zeker nog eens terug.

11 oktober 2017 beoordeeld

Nu al een aantal keren geweest. Het bevalt ons prima. Het personeel is lief en zorgd dat je goed geholpen wordt. Wij hebben de eigenaar leren kennen Wayan. Leuke gast! De cocktails zijn super lekker en het eten is prima te doen (westers en Aziatisch). Je kunt er tot laat genieten. Wij gaan er zeker wel vaker komen.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten hier nu momenteel en het is een erg leuk en een gezellig café. De bediendes zijn erg aardig en Ricky de bediende is een aardige vent en super behulpzaam. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan. Het eten is vers en lekker en ook nog eens een live band met een geweldige zanger! Ben vol lof!! Kort samen gevat een top café!!

Reizigers die Blue Cafe bekeken, bekeken ook

In Blue Cafe geweest? Deel je ervaringen!