“Leuk eetcafe”

Geclassificeerd als nr. 137 van 528 Restaurants in Sanur
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
25 november 2017 beoordeeld

Gezellige bediening, vlakbij ons hotel. Iedere avond live muziek. Redelijke prijzen. Naast de rondtonde dus altijd wat te zien.

Datum van bezoek: november 2017

11 oktober 2017 beoordeeld

Blue Café was voor ons een aangename afwisseling van de eettentjes aan het strand. Ten eerste de cocktails: véél betaalbaarder én ook Margaritas met crushed ijs (niet gewoon ijsblokjes zoals op veel andere plekken). Eten was ook prima: goede beef schnitzel. En alhoewel het Engels van de zanger een stuk beter zou kunnen, was het lekkere achtergrond muziek. Ook heel gezellig met de eigenaar zitten praten (alhoewel we dat toen nog niet wisten), waarna we een honeymoon gift van hem kregen (2 leuke mokken). We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2017
11 oktober 2017 beoordeeld

Nu al een aantal keren geweest. Het bevalt ons prima. Het personeel is lief en zorgd dat je goed geholpen wordt. Wij hebben de eigenaar leren kennen Wayan. Leuke gast! De cocktails zijn super lekker en het eten is prima te doen (westers en Aziatisch). Je kunt er tot laat genieten. Wij gaan er zeker wel vaker komen.

Datum van bezoek: oktober 2017
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten hier nu momenteel en het is een erg leuk en een gezellig café. De bediendes zijn erg aardig en Ricky de bediende is een aardige vent en super behulpzaam. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan. Het eten is vers en lekker en ook nog eens een live band met een geweldige zanger! Ben vol lof!! Kort samen gevat een top café!!

Datum van bezoek: juli 2017
25 juni 2017 beoordeeld

We zijn hier verschillende keren gaan eten. Steeds was het eten lekker en we hebben genoten van Denny die daar verschillende keren in de week zijn gitaar pakt en heel veel liedjes zingt. De medewerkers zijn allen heel vriendelijk. Hier de lekkerste hamburgers gegeten.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Blue Cafe bekeken, bekeken ook

In Blue Cafe geweest? Deel je ervaringen!