“Prima lunch locatie ”

Geclassificeerd als nr. 118 van 467 Restaurants in Sanur
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag hier samen met mijn partner gaan lunchen. Hij had de nasi ayam en vooraf de springrolls en ik de fried noodles. Personeel is vriendelijk en het eten smaakt heerlijk! Vers en goed bereid. Aanrader voor de lunch. Diner is geen aanrader ivm afgelegen/donkere locatie.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker & goede prijzen! Porties zijn prima, gaan zeker nog eens terug! Prijs/kwaliteit in goede verhouding.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier samen in augustus geweest. Eren wat wij hebben gegeten was niet echt geweldig. Indonesisch zou in een thuisland goed moeten zijn, maar...

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren. Prima plek om iets lekkers te eten tussen de middag of iets te drinken tijdens sunset. Ligt aan het strand net naast Sanur Prama Beach Hotel.
Prima kaart om te eten en schappelijke prijzen.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van advies op trip hier gegeten. De mensen zijn super lief en aardig. Eten is goed en vers. Indonesisch eten blijft altijd lekkerder dan een hamburger alhoewel de hamburgers hier erg lekker zijn. Zowel de kip als de standaard hamburger. Prijzen zijn laag en zelfs de cappuccino is goed te drinken. Anders dan hiervoor wordt geschreven.

Reizigers die Bobby's Bar bekeken, bekeken ook

In Bobby's Bar geweest? Deel je ervaringen!