Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Parigata Villas Resort was het ideale hotel voor onze huwelijksreis. Het is een zeer rustige plaats met heel veel privacy en veel groen! Het prive-zwembad was zeer proper. Elke dag werd onze kamer proper gemaakt. Jammer genoeg dat er een grote gekko in onze kamer was waardoor we niet konden slapen. Hij poepte elke dag op onze bed. Omdat ik zo bang en ongerust was gaven ze ons een nieuw kamer. (En dan was er weer een gekko) maar ja, normaal voor een tropische land zeker?
Het personeel is zeer vriendelijk en aangenaam. Ze zijn allemaal heel enthousiast.
Ik heb enorm genoten van het ontbijt. Er was niet veel keuze maar het was elke dag iets anders en toch heeeel lekker!! Dit ga ik enorm missen hier. Danku Parigata, voor mijn geweldige huwelijksreis ! een echte aanrader (behalve de gekko’s :))

Datum van verblijf: december 2018
Ketut_Wiyasa, Owner van Parigata Villas Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Dear bbb5858
Thank you so much for your very kind review and for your recent stay with us. We are happy you enjoyed your stay with us, Again thank you, and I hope we continue to have the opportunitiy to host you in the future. We look forward to your next stay.
Best regards
Wiyasa Arimbawa

Beoordeeld op 27 september 2018

Een perfect verzorgd kleinschalig resort met 18 villa's met groot prive zwembad gesitueerd in een prachtig verzorgde tuin rond een zeer mooi zwembad. Het personeel is betrokken en zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht en raden dit resort dan ook van harte aan! Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Een paar kleine minpuntjes:
Resort ligt niet aan het strand, er is een shuttlebus naar de beachclub van het resort, maar daar loop je wel de kans dat alle strandbedden bezet zijn (dat overkwam ons dus...) dit is dus niet ideaal...
Parigata heeft twee hotels in Sanur: Parigata villa Resort en Parigata Resort & Spa, deze namen lijken zoveel op elkaar dat ze verwarring veroorzaken bij de gasten en taxi's enzo... lastig want de twee hotels liggen een stukje uit elkaar en zijn zeer verschillend.

Kamertip: Romantisch, knus maar toch zeer centraal
Beoordeeld op 16 september 2018

Dit kleinschalig villa complex is een aanrader. Prachtige villa's rondom een mooi zwembad. Wij hebben overnacht in de executive suite met een mooi privé zwembad. Grote kamer met ruime badkamer. Overdekte patio met buitenkeuken en riant zitje. Schoon en verzorgd. Wel zou een renovatie op zijn plaats zijn. De mooie houtgesneden buitendeur was stuk. De bedden bij het zwembad zouden vervangen mogen worden. De badkamer wordt erg nat. Een douchewand plaatsen op het zeer ruime bad is aan te reden. Erg genoten en absoluut een aanrader.

Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Een resort met diverse villa’s rondom een mooie tuin met zwembad. De bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is goed en je kunt je omelet vers laten maken. De villa’s beschikken over een eigen badje met jacuzzi waar je heerlijk in kunt zitten en genieten van de rust. Slaapkamer en badkamer erg ruim opgezet en uiterst schoon.
Een aanrader.

Beoordeeld op 13 juli 2018

Kamer is mooi en proper. Prive zwembad is heel leuk. Verder zijn er kortbij enkele leuke restaurants. Je kan ook een lange wandeling doen langs de zee (zeker 6km), tot aan de boten die de oversteek maken naar de verschillende eilanden

Datum van verblijf: juli 2018
Ketut_Wiyasa, Manager van Parigata Villas Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear obentimothy
Thank you very much for having taken the time to write a review regarding your recent experiences stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay in our villa.
We hope to welcome you back to Parigata Villas Resorts very soon!
Best regards
Ketut Wiyasa