The Pavilions Bali(Sanur)
  • Gratis parkeren
Respati Beach Hotel(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sri Phala Resort & Villa(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Puri Santrian(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Oasis Lagoon Sanur(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Katala Villas(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mercure Resort Sanur(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Prama Sanur Beach Bali(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 77 per nacht.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze rondreis op Flores hier 4 nachten verbleven. Ontvangst prima en prima ruime kamers met een goed bed prima douche en WiFi verbinding. Het hotel houd goed zicht op de bedden op het strand. Heerlijk vertoeven se bediening op het strand is prima en ook het ontbijt goed verzorgt. Tijds het uitchekken ging het mis. Na verast te zijn van een onaangekondigde 3% credit card toeslag een enorme discussie over se minibar rekening van 20.000 rp. Waar deze afgerekend was diende ik opnieuw te betalen. Na veel gezeur en controle bleek dat er een vergissing gemaakt was. Excuses bleven echter uit.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
6 mei 2017 beoordeeld

Prima hetel met uitermate vriendelijk personeel. Hotel wordt gerenoveerd. Klein zwembad maar vast aan het schitterende strand. Wij hebben er 3 heerlijke dagen doorgebracht. Goed restaurant met zeer vriendelijke bediening.

Kamertip: Sommige kamers zijn al gerenoveerd vraag er naar
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Diwangkara is een gezellig hotel. Prachtige tuin. Momenteel worden de kamers gerenoveerd deze zijn dan ook aan een opknapbeurt toe. Zwembad is verouderd daardoor lijkt het niet al te schoon. Personeel doet hun best om de gasten het naar de zin te maken en staan dan ook direct voor je klaar. Ontbijt is goed. Eten is goed en redelijk aan prijs.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader en vriendelijk personeel ( werkte ook aan boord van HAL) fijne bedjes aan strand en vriendelijk personeel zorgde voor onze drankjes en hier 2 dagen ook gelunched ! Wij sliepen niet in dit hotel. Hoorde dat gerenoveerde kamers ook mooi zijn !

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig maar gedateerd. Sommige kamers zijn al gerenoveerd, andere nog niet. Ontbijt is mager, weinig Indonesisch. Wel elke ochtend een vers gebakken eitje of pancake. Vriendelijk personeel en schoon. Klein ongezellig zwembad, strand is 10 meter verder. Je ligt tussen de verkoop stalletjes in op een stukje privé strand met een beperkt aantal bedden. We zijn hier een paar dagen geweest na een rondreis, daarvoor voldoet het redelijk. Voor een langer verblijf zijn er betere opties hier in sanur.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie