“zon,strand in de winter”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Diwangkara Beach Hotel & Resort
Beoordeeld als nr. 68 van 82 hotels in Sanur
7 april 2015 beoordeeld

Mooi gelegen resort met vriendelijke mensen.Lekker om in januari van de zon te genieten.Heel dicht bij het strand en een zwembad in de buurt.Veel gezellige restaurantjes op loopafstand.Een echte Indonesische sfeer.

Kamertip: Door dat het verschillende lage gebouwtjes zijn,goed bereikbaar voor minder validen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner

7 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke villa goede service mooie tuintjes schone kamer lekker dicht bij het strand ook een kleine zwembad ontbijt was lekker winkeltjes aan de boulevard je kan met de boot naar de overkant lembongan ook leuk erg rustig

Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Holiday V, Manager van Diwangkara Beach Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2015

Thank you for your kind comments for during your recent stay.
The Deluxe Garden Villas open out to beautiful landscaped gardens.
In future you may decide to stay in the Pool Villas with more privacy.

Pleased that the meals served at the "Lagenda Restaurant" meets with your highest expectations.
The "Halal" certified restaurant offering fresh seafood, Asian, Western & authentic Balinese fare.
Navigate the websites of Holiday Villa's Hotels & Resorts worldwide for great offers at “DealsToGo”. Eagerly awaiting your next visit to Sanur, Bali.

4 januari 2015 beoordeeld

Was alweer de 5de achtereenvolgende keer dat we terug waren in " ons" hotel.
Lief maar vooral gastvrij werden we onthaald. Alsof we familie waren. 5 jaar geleden maakten wij voor het eerst kennis met , Diwangkara Hotel holiday villa Sanur.
Wandelend kwamen wij voorbij deze lokatie. Er ligt namelijk een wandelpad van vele kilometers, langs de witte stranden van Sanur. Het hotel trok direct onze aandacht omdat het zo uitnodigend was. Een accomodatie in " oud" balinese style. We houden van het nostalgische. Tja soms moet je daarbij wat concessies doen.Maar dat is bij bij Diwangkara zeker niet van toepassing! Het hotel ligt , erg gunstig .Steek het wandelpad over en je bent op het witte strand van Diwangkara. Compleet met gratis zonnebedden en parasols. Ook geven veel bomen de verkoelende schaduw. Wat wij erg fijn en leuk vinden is dat hier op dit deel van Sanur beach vooral " locals" komen. Het ligt direct aan het gedeelte waar de boten af en aan varen naar de eilanden, Lembongan, Nusa Pineda en Lombok. Er zijn winkeltjes en kleine warungs. Als je hier op het strand ligt , heb je geen tijd om een boek te lezen .Er gebeurt van alles.En je wil dat alles zien! Ook wordt je hier weinig of niet lastig gevallen door " verkopers ".
Het eten is goed en 2x per week live muziek . Wij voelen ons hier " thuis" en " senang" we vieren hier elk jaar onze kerstdagen en oud en nieuw. Heerlijk om daarna het nieuwe jaar weer uitgerust iin te gaan.!! Diwangkara Holyday villa ?! ... een echte aanrader!!!

Kamertip: Kamers voor elk wat wils.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Holiday V, Manager van Diwangkara Beach Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2015

Thank you the opportunity to be part of your holidays once again.
Particularly on your annual Christmas and New Year Eve celebrations.
We are delighted that you still prefer to stay at Diwangkara Holiday Villa Bali while in Sanur.
It has always been our pleasure to be of service throughout your extended stay.

Sanur beach is exactly as you described it. Clean, well kept and safe.
Always filled with the hustle and bustle of the local Bali community.
Thank you also for your regular renditions of heart warming songs with Pak Sony.
The entire resort team always looks forward to welcoming you to Sanur.
Best wishes for the New Year filled with much success and happiness.

21 januari 2014 beoordeeld

Matig hotel met oude kamers. Hotel ligt aan zee maar wel een vies gedeelte, geen wit mooi strand en veel zwerfhonden. Het zwembad van het hotel is ok maar klein. Ligging ten opzichte van stad en leuke restaurantjes is slecht. Het is min 25min lopen voor je een beetje leven tegen komt.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met een partner
Holiday V, General Manager van Diwangkara Beach Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2014

Thank you your comments of your stay with Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali.
The Sanur beach, being a public area, harbors the many water taxis shuttling between the island clusters. Mainly to the islands of Nusa Lembongan, Nusa Penida & Lombok.

Sanur is known for it's leisurely pace, but very much revered by the many repeat guest to our hotel.
They still enjoy the hustle and bustle of the local Bali community.
The Management is committed to make your stay as enjoyable as possible, and apologizes for any inconvenience that may occur.

Holiday Villa's Quality Policy Statement is "Let Us MANJA You".
"MANJA" meaning "Pamper" and our loyal staff constantly deliver that promise.

10 september 2013 beoordeeld

Klein hotel direct aan het strand en aan het wandelpad met talloze winkeltjes en eettentjes.
Superior kamer daar werden we niet vrolijk van. Oude badkamer met vies douchegordijn en mieren. Lakens wel schoon maar goor. Vieze grijze deken op het bed. De tuin van het hotel is prachtig. Het restaurant is redelijk goed. Op het ontbijt valt niets aan te merken. Het strand voor het hotel wordt in het weekend helemaal in beslag genomen door de lokale bevolking. Heel erg druk, maar wel gezellig. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed. Voor de prijs kun je niet meer verwachten.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
30 juni 2013 beoordeeld

Klein aardig hotel maar de superiorkamer die wij hadden is aan renovatie toe. 5 kleerhangers en 1 kastplank, een smerig douchegordijn en vieze kopjes om koffie/thee is te schenken.
Poep op de plinten van beesten wordt niet schoongemaakt.
Bij de spa krijg je geen schone handdoek maar lig je een batikdoek die niet vervangen wordt. Iedereen wordt gemasseerd op dezelfde doek. Buiten hotel veel goedkopere massages en schoner! Restaurant is zeer matig.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
4 april 2012 beoordeeld

Wij verbleven hier maar 1 nacht op doorreis en bovendien kregen we i.p.v. de geboekte kamer een upograde naar een Pool Villa Room dus helemaal objectief is deze beoordeling niet. Kamer en hotel hebben een prettige sfeer en het hotel is rustig gelegen en daardoor nogal ver van de winkeltjes en restaurantjes van Sanur. Nog wel lekker authentiek en niet al te groot

• Verbleef: Februari, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0,2 km afstand
Prime Plaza Hotel Sanur - Bali
op 4 km afstand
Puri Mesari Hotel & Suites
Prijzen weergeven

In Diwangkara Beach Hotel & Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Diwangkara Beach Hotel & Resort

Adres: Jln. Hangtuah no. 54, Sanur, Denpasar 80227, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 22 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 35 spahotel in Sanur
Prijsklasse: € 24 - € 54 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Diwangkara Beach Hotel & Resort 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Diwangkara Beach Hotel & Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Diwangkara Holiday Villa Bali Hotel Sanur
Diwangkara Holiday Hotel Bali

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?