21 januari 2014 beoordeeld

Matig hotel met oude kamers. Hotel ligt aan zee maar wel een vies gedeelte, geen wit mooi strand en veel zwerfhonden. Het zwembad van het hotel is ok maar klein. Ligging ten opzichte van stad en leuke restaurantjes is slecht. Het is min 25min lopen voor je een beetje leven tegen komt.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
Holiday V, General Manager van Diwangkara Beach Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2014

Thank you your comments of your stay with Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali.
The Sanur beach, being a public area, harbors the many water taxis shuttling between the island clusters. Mainly to the islands of Nusa Lembongan, Nusa Penida & Lombok.

Sanur is known for it's leisurely pace, but very much revered by the many repeat guest to our hotel.
They still enjoy the hustle and bustle of the local Bali community.
The Management is committed to make your stay as enjoyable as possible, and apologizes for any inconvenience that may occur.

Holiday Villa's Quality Policy Statement is "Let Us MANJA You".
"MANJA" meaning "Pamper" and our loyal staff constantly deliver that promise.
Navigate the websites of Holiday Villa's Hotels & Resorts worldwide for great offers at “DealsToGo”.

10 september 2013 beoordeeld

Klein hotel direct aan het strand en aan het wandelpad met talloze winkeltjes en eettentjes.
Superior kamer daar werden we niet vrolijk van. Oude badkamer met vies douchegordijn en mieren. Lakens wel schoon maar goor. Vieze grijze deken op het bed. De tuin van het hotel is prachtig. Het restaurant is redelijk goed. Op het ontbijt valt niets aan te merken. Het strand voor het hotel wordt in het weekend helemaal in beslag genomen door de lokale bevolking. Heel erg druk, maar wel gezellig. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed. Voor de prijs kun je niet meer verwachten.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
30 juni 2013 beoordeeld

Klein aardig hotel maar de superiorkamer die wij hadden is aan renovatie toe. 5 kleerhangers en 1 kastplank, een smerig douchegordijn en vieze kopjes om koffie/thee is te schenken.
Poep op de plinten van beesten wordt niet schoongemaakt.
Bij de spa krijg je geen schone handdoek maar lig je een batikdoek die niet vervangen wordt. Iedereen wordt gemasseerd op dezelfde doek. Buiten hotel veel goedkopere massages en schoner! Restaurant is zeer matig.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
4 april 2012 beoordeeld

Wij verbleven hier maar 1 nacht op doorreis en bovendien kregen we i.p.v. de geboekte kamer een upograde naar een Pool Villa Room dus helemaal objectief is deze beoordeling niet. Kamer en hotel hebben een prettige sfeer en het hotel is rustig gelegen en daardoor nogal ver van de winkeltjes en restaurantjes van Sanur. Nog wel lekker authentiek en niet al te groot

• Verbleef: februari 2012, reisde met een partner
4 januari 2011 beoordeeld

Wij hebben in september een rondreis gemaakt op Bali. Een prachtig eiland dat ons hart gestolen heeft. Diwangkara heeft daar niet aan mee geholpen. Omdat ik niet van zeewater houd was een zwembad een van de vereiste aan onze hotels. Het zwembad is oud en ziet er smerig uit. Niet uitnodigend. Diwangkara was ons 5e en laatste hotel. De eerste kamer waar we binnen kwamen (in de prachtig aangelegde tuin, daar viel niets over te zeggen) stonk naar schimmel. Onder de airco zat een grote natte vlek waar gewoon over heen geschilderd was zodat het niet op viel. Na een klacht ingediend te hebben zijn we verhuisd naar een kamer op de 2e etage. De kamer was ruim maar erg gedateerd. Vooral de badkamer was erg oud.

Tip: Controleer of de kluis wel vast staat!

Het personeel is erg chagerijnig en alles wat je vraagt is te veel. Als je bij de receptie om een BlueBird taxi vraagt komt er tot 2x toe zo'n nepperd. Als je de straat op loopt kom je zo een BlueBird taxi tegen.
(ook al zeggen ze bij de receptie dat het nog minimaal een half uur duurt)

Heerlijk gegeten bij Jazz Bar & Grille. in het zelfde rijtje als KFC aan de overkant bij Dinkin Donut. Op 5 minuten lopen van het hotel.

Omdat wij via fox geboekt hebben konden wij dit hotel boeken voor 18 euro per nacht, dus over prijs kwaliteit valt natuurlijk wel wat te zeggen.

• Verbleef: september 2010