Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (224)
Beoordelingen filteren
224 resultaten
Waardering van reizigers
51
77
63
21
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
51
77
63
21
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 224 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juni 2013

Klein aardig hotel maar de superiorkamer die wij hadden is aan renovatie toe. 5 kleerhangers en 1 kastplank, een smerig douchegordijn en vieze kopjes om koffie/thee is te schenken.
Poep op de plinten van beesten wordt niet schoongemaakt.
Bij de spa krijg je geen schone handdoek maar lig je een batikdoek die niet vervangen wordt. Iedereen wordt gemasseerd op dezelfde doek. Buiten hotel veel goedkopere massages en schoner! Restaurant is zeer matig.

  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank kadonald
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 april 2012

Wij verbleven hier maar 1 nacht op doorreis en bovendien kregen we i.p.v. de geboekte kamer een upograde naar een Pool Villa Room dus helemaal objectief is deze beoordeling niet. Kamer en hotel hebben een prettige sfeer en het hotel is rustig gelegen en daardoor nogal ver van de winkeltjes en restaurantjes van Sanur. Nog wel lekker authentiek en niet al te groot

  • Verbleef: februari 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank Huizinga
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2011

Wij hebben in september een rondreis gemaakt op Bali. Een prachtig eiland dat ons hart gestolen heeft. Diwangkara heeft daar niet aan mee geholpen. Omdat ik niet van zeewater houd was een zwembad een van de vereiste aan onze hotels. Het zwembad is oud en ziet er smerig uit. Niet uitnodigend. Diwangkara was ons 5e en laatste hotel. De eerste kamer waar we binnen kwamen (in de prachtig aangelegde tuin, daar viel niets over te zeggen) stonk naar schimmel. Onder de airco zat een grote natte vlek waar gewoon over heen geschilderd was zodat het niet op viel. Na een klacht ingediend te hebben zijn we verhuisd naar een kamer op de 2e etage. De kamer was ruim maar erg gedateerd. Vooral de badkamer was erg oud.

Tip: Controleer of de kluis wel vast staat!

Het personeel is erg chagerijnig en alles wat je vraagt is te veel. Als je bij de receptie om een BlueBird taxi vraagt komt er tot 2x toe zo'n nepperd. Als je de straat op loopt kom je zo een BlueBird taxi tegen.
(ook al zeggen ze bij de receptie dat het nog minimaal een half uur duurt)

Heerlijk gegeten bij Jazz Bar & Grille. in het zelfde rijtje als KFC aan de overkant bij Dinkin Donut. Op 5 minuten lopen van het hotel.

Omdat wij via fox geboekt hebben konden wij dit hotel boeken voor 18 euro per nacht, dus over prijs kwaliteit valt natuurlijk wel wat te zeggen.

  • Verbleef: september 2010
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank Tutje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2010

Matige kamer met badkamer die aan renovatie toe is, geen uitzicht.Ontbijt slecht tot matig, om alles moet gevraagd worden, wordt erg slecht aangevuld.In de eetzaal wordt gerookt. Vol met oudere nederlandse overwinteraars (die bijv. eigen kaas en broodbeleg meenemen en stiekum hun lunch klaarmaken om mee te nemen) die aan elkaar klitten en hun strandbedden strikt bewaken, verder geen interesse hebben in Bali en de Balinezen. Management past zich aan deze sfeer aan.Wel mooie goed onderhouden tuin. Restaurants in de wijde omgeving vol luiddruchtige landgenoten, met eten aangepast aan de westerse smaak ("Amsterdam-Zuid").Voor de vierde maal in zeven jaar op Bali, dit hotel (vierde in vier weken Bali) niet weer. Sanur en Kuta trouwens ook niet.

  • Verbleef: februari 2010, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
6  Bedank nergensthuis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 juli 2018

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken