We ondersteunen de volgende browsers:

“"Leuk hotel in rustige omgeving"” 3 van 5 sterren
Beoordeling van Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali

Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Opslaan
Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali aan Favorieten toegevoegd
Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali
3.0 van 5 Hotel   |   Jl. Hang Tuah no. 54 | Jl. Hang Tuah no. 54, Sanur, Denpasar, Bali 80030, Indonesië   |
Hotelvoorzieningen
Beoordeeld als nr. 54 van 71 hotels in Sanur
Assen, The Netherlands
88 beoordelingen
39 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 30 nuttige stemmen
“"Leuk hotel in rustige omgeving"”
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 april 2012

Wij verbleven hier maar 1 nacht op doorreis en bovendien kregen we i.p.v. de geboekte kamer een upograde naar een Pool Villa Room dus helemaal objectief is deze beoordeling niet. Kamer en hotel hebben een prettige sfeer en het hotel is rustig gelegen en daardoor nogal ver van de winkeltjes en restaurantjes van Sanur. Nog wel lekker authentiek en niet al te groot

• Verbleef Februari, 2012, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
      Service
Schrijf een beoordeling KLM arrow

155 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
Eerst Nederlands
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2011

Wij hebben in september een rondreis gemaakt op Bali. Een prachtig eiland dat ons hart gestolen heeft. Diwangkara heeft daar niet aan mee geholpen. Omdat ik niet van zeewater houd was een zwembad een van de vereiste aan onze hotels. Het zwembad is oud en ziet er smerig uit. Niet uitnodigend. Diwangkara was ons 5e en laatste hotel. De eerste kamer waar we binnen kwamen (in de prachtig aangelegde tuin, daar viel niets over te zeggen) stonk naar schimmel. Onder de airco zat een grote natte vlek waar gewoon over heen geschilderd was zodat het niet op viel. Na een klacht ingediend te hebben zijn we verhuisd naar een kamer op de 2e etage. De kamer was ruim maar erg gedateerd. Vooral de badkamer was erg oud.

Tip: Controleer of de kluis wel vast staat!

Het personeel is erg chagerijnig en alles wat je vraagt is te veel. Als je bij de receptie om een BlueBird taxi vraagt komt er tot 2x toe zo'n nepperd. Als je de straat op loopt kom je zo een BlueBird taxi tegen.
(ook al zeggen ze bij de receptie dat het nog minimaal een half uur duurt)

Heerlijk gegeten bij Jazz Bar & Grille. in het zelfde rijtje als KFC aan de overkant bij Dinkin Donut. Op 5 minuten lopen van het hotel.

Omdat wij via fox geboekt hebben konden wij dit hotel boeken voor 18 euro per nacht, dus over prijs kwaliteit valt natuurlijk wel wat te zeggen.

• Verbleef September, 2010
epe,gelderland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 1 maart 2010

Matige kamer met badkamer die aan renovatie toe is, geen uitzicht.Ontbijt slecht tot matig, om alles moet gevraagd worden, wordt erg slecht aangevuld.In de eetzaal wordt gerookt. Vol met oudere nederlandse overwinteraars (die bijv. eigen kaas en broodbeleg meenemen en stiekum hun lunch klaarmaken om mee te nemen) die aan elkaar klitten en hun strandbedden strikt bewaken, verder geen interesse hebben in Bali en de Balinezen. Management past zich aan deze sfeer aan.Wel mooie goed onderhouden tuin. Restaurants in de wijde omgeving vol luiddruchtige landgenoten, met eten aangepast aan de westerse smaak ("Amsterdam-Zuid").Voor de vierde maal in zeven jaar op Bali, dit hotel (vierde in vier weken Bali) niet weer. Sanur en Kuta trouwens ook niet.

• Verbleef Februari, 2010, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
      Service

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Sanur

dd/mm/jjjj dd/mm/jjjj
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 4.1 km afstand
Puri Santrian
nr. 11 van 71 in Sanur
4.5 van 5 sterren 1.716 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali

Adres: Jl. Hang Tuah no. 54 | Jl. Hang Tuah no. 54, Sanur, Denpasar, Bali 80030, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 17 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 21 spahotel in Sanur
Prijsklasse (per nacht):
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, Fastbooking en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Diwangkara Holiday Villa Beach Resort & Spa Bali met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Diwangkara Holiday Villa Bali Hotel Sanur
Diwangkara Holiday Hotel Bali

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?