Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten!
La Taverna Suites ligt direct aan het privéstrand en in directe omgeving van diverse restaurantje en winkeltjes.
Het ontbijt, lunch, drankje... wat dan ook... kan heerlijk op het strand geserveerd worden!
Het personeel is echt super vriendelijk en niets is te veel gevraagd!
Met ons 6-en, 2 volwassenen en 4 kinderen, 2, 4, 5 en 8 jaar zaten we in een bungalow aan het zwembad. Een bungalow met beneden en boven een slaapgedeelte en badkamer echt ruim voldoende voor ons zessen!
We hebben het echt heerlijk gehad en willen zeker nog eens terug gaan!

Datum van verblijf: oktober 2017
LaTavernaSuites, Manajer Umum van La Taverna Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Dear Annick,

We are thank you and we are glad that you have enjoy your stay with us, hope to see you again in the near future with exclusive experiences.

Thank you,
Agung and team

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven zelf in een andere villa en kwamen per toeval voorbij dit strand met leuke loungesets en lekkere ligbedden. via een paar locals was snel geregeld dat we hier met zes personen konden gaan liggen. S ' middags hadden we een eenvoudige maar lekkere lunch. De rest van ons verblijf in Sanur konden we gratis gebruik maken van de ligbedden het zwembad en de toiletten. Super service en heel vriendelijk personeel. De staff van la taverna willen wij nogmaals bedanken voor hun gastvrijheid.
Groetjes van Hans, Astrid, Sven, Sanne, Daphne en Lúca

Datum van verblijf: juli 2017
LaTavernaSuites, Manager van La Taverna Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Dear Hans and family..

We thank you to your feedback and spent the days with us. We loved having you here and I hope to see you soon.

Regards,
Agung

Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit is een lekker hotel aan het strand, rustig maar direct in het centrum.
Kamers/huisjes zijn ruim. Zwembad is prima, zee heerlijk.
Ontbijt is wat simpel, maar voldoet.
Maar het allerbeste... de service!
Aardige mensen in de bediening en schoonmaak, maar zeker ook de receptie en management.
Wij hadden een reis geboekt via een organisatie in Nederland. Daar zat oa de transfer bij van ons hotel naar het vliegveld. Wij zaten keurig te wachten, maar het duurde lang.
De receptie is toen gaan bellen voor ons met de plaatselijke operator. Ze waren ons vergeten...
Zonder dat we erom vroegen, werd een een medewerker van la taverna geroepen die ons daarna kosteloos naar het vliegveld bracht waardoor we alsnog keurig op tijd waren voor onze vlucht!
Perfecte service en nogmaals dank daarvoor.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Hotel gelegen tussen de drukke weg het strand. De bungalow's zijn ruim en liggen in een prachtige tuin. Het geheel oogt wel wat minder fris, maar voor de reiziger waar spic & span niet zo belangrijk is, zal dit zeker volstaan. Het ontbijt is standaard en wordt geserveerd vlak bij het strand, er is een zwembad gelegen naast de ontbijtruimte. Prima hotel om 2 nachten te blijven maar ook weer niet meer dan dat.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel la Taverna ligt aan zee, terwijl de voorzijde aan een heel gezellige, maar drukke weg is gelegen.
Veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt.
Het ontbijt wordt geserveerd met zicht op zee en de stoelen en lounge banken op het strand zijn er voldoende.
Het ontbijt is uitstekend.
De bedden slapen voortreffelijk.
De losgeslagen zijn authentiek.

Datum van verblijf: augustus 2016