“Super verblijf aan het strand”
Beoordeling van La Taverna Suites

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
La Taverna Suites
Beoordeeld als nr. 25 van 145 bijzondere accommodaties in Sanur
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven zelf in een andere villa en kwamen per toeval voorbij dit strand met leuke loungesets en lekkere ligbedden. via een paar locals was snel geregeld dat we hier met zes personen konden gaan liggen. S ' middags hadden we een eenvoudige maar lekkere lunch. De rest van ons verblijf in Sanur konden we gratis gebruik maken van de ligbedden het zwembad en de toiletten. Super service en heel vriendelijk personeel. De staff van la taverna willen wij nogmaals bedanken voor hun gastvrijheid.
Groetjes van Hans, Astrid, Sven, Sanne, Daphne en Lúca

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
LaTavernaSuites, Manager van La Taverna Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Dear Hans and family..

We thank you to your feedback and spent the days with us. We loved having you here and I hope to see you soon.

Regards,
Agung

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een lekker hotel aan het strand, rustig maar direct in het centrum.
Kamers/huisjes zijn ruim. Zwembad is prima, zee heerlijk.
Ontbijt is wat simpel, maar voldoet.
Maar het allerbeste... de service!
Aardige mensen in de bediening en schoonmaak, maar zeker ook de receptie en management.
Wij hadden een reis geboekt via een organisatie in Nederland. Daar zat oa de transfer bij van ons hotel naar het vliegveld. Wij zaten keurig te wachten, maar het duurde lang.
De receptie is toen gaan bellen voor ons met de plaatselijke operator. Ze waren ons vergeten...
Zonder dat we erom vroegen, werd een een medewerker van la taverna geroepen die ons daarna kosteloos naar het vliegveld bracht waardoor we alsnog keurig op tijd waren voor onze vlucht!
Perfecte service en nogmaals dank daarvoor.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
20 augustus 2016 beoordeeld

Hotel gelegen tussen de drukke weg het strand. De bungalow's zijn ruim en liggen in een prachtige tuin. Het geheel oogt wel wat minder fris, maar voor de reiziger waar spic & span niet zo belangrijk is, zal dit zeker volstaan. Het ontbijt is standaard en wordt geserveerd vlak bij het strand, er is een zwembad gelegen naast de ontbijtruimte. Prima hotel om 2 nachten te blijven maar ook weer niet meer dan dat.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel la Taverna ligt aan zee, terwijl de voorzijde aan een heel gezellige, maar drukke weg is gelegen.
Veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt.
Het ontbijt wordt geserveerd met zicht op zee en de stoelen en lounge banken op het strand zijn er voldoende.
Het ontbijt is uitstekend.
De bedden slapen voortreffelijk.
De losgeslagen zijn authentiek.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is prachtig, een stukje van de (drukke) weg, dus geen verkeersoverlast en toch dichtbij restaurants en winkels. De opzet van dit hotel is ook mooi, in Balinese stijl. Maar de accomodatie vinden we sterk verouderd, het ruikt muf, het is 's avonds erg donker, slecht verlicht zoals al meerdere het opgemerkt hebben. Op het strand zijn de matrassen voor de ligbedden versleten. Ze hebben wel een handdoekenservice voor strand en zwembad. Der service bij de receptie is prima. We hadden een klacht over een luidruchtige airco in het huisje voor ons en er werd ons meteen een ander huisje aangeboden. Maar als het volgeboekt is houd het op. Dan zouden wij er ook echt niet willen zitten. Vlakbij zijn betere accomodaties, niet deze stijl, maar wel comfortabeler. De prijs/kwaliteit klopt naar onze mening niet. Erg jammer! Geen aanrader.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers waren behoorlijk stoffig en de ook de airco had het lastig. Beetje muffe geur. Staat wel tegenover dat het hotel halverwege de strandboulevard ligt. Derhalve echt een top lokatie! Lunchen aan het strand is goed te doen. Redelijk goed eten, goede kaart. Uiteindelijk beste optie, prijs kwaliteit wanneer je aan het strand wilt zitten.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
21 februari 2016 beoordeeld

Leuke bungalows, traditioneel balinese stijl, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt geserveerd, strand [prachtig, goede stoelen en schoon, lekker zwembad, kortom een heel leuk balinees hotel.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0,3 km afstand
Sari Sanur Resort
nr. 62 van 82 in Sanur
115 beoordelingen
Prijzen weergeven

In La Taverna Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over La Taverna Suites

Adres: Jl. Danau Tamblingan 29, Sanur, Denpasar 80228, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 25 van 145 bijzondere accommodaties in Sanur
Prijsklasse: € 84 - € 148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — La Taverna Suites 3*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Agoda, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij La Taverna Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
La Taverna Hotel
La Taverna Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?