20 augustus 2016 beoordeeld

Hotel gelegen tussen de drukke weg het strand. De bungalow's zijn ruim en liggen in een prachtige tuin. Het geheel oogt wel wat minder fris, maar voor de reiziger waar spic & span niet zo belangrijk is, zal dit zeker volstaan. Het ontbijt is standaard en wordt geserveerd vlak bij het strand, er is een zwembad gelegen naast de ontbijtruimte. Prima hotel om 2 nachten te blijven maar ook weer niet meer dan dat.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel la Taverna ligt aan zee, terwijl de voorzijde aan een heel gezellige, maar drukke weg is gelegen.
Veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt.
Het ontbijt wordt geserveerd met zicht op zee en de stoelen en lounge banken op het strand zijn er voldoende.
Het ontbijt is uitstekend.
De bedden slapen voortreffelijk.
De losgeslagen zijn authentiek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is prachtig, een stukje van de (drukke) weg, dus geen verkeersoverlast en toch dichtbij restaurants en winkels. De opzet van dit hotel is ook mooi, in Balinese stijl. Maar de accomodatie vinden we sterk verouderd, het ruikt muf, het is 's avonds erg donker, slecht verlicht zoals al meerdere het opgemerkt hebben. Op het strand zijn de matrassen voor de ligbedden versleten. Ze hebben wel een handdoekenservice voor strand en zwembad. Der service bij de receptie is prima. We hadden een klacht over een luidruchtige airco in het huisje voor ons en er werd ons meteen een ander huisje aangeboden. Maar als het volgeboekt is houd het op. Dan zouden wij er ook echt niet willen zitten. Vlakbij zijn betere accomodaties, niet deze stijl, maar wel comfortabeler. De prijs/kwaliteit klopt naar onze mening niet. Erg jammer! Geen aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers waren behoorlijk stoffig en de ook de airco had het lastig. Beetje muffe geur. Staat wel tegenover dat het hotel halverwege de strandboulevard ligt. Derhalve echt een top lokatie! Lunchen aan het strand is goed te doen. Redelijk goed eten, goede kaart. Uiteindelijk beste optie, prijs kwaliteit wanneer je aan het strand wilt zitten.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
21 februari 2016 beoordeeld

Leuke bungalows, traditioneel balinese stijl, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt geserveerd, strand [prachtig, goede stoelen en schoon, lekker zwembad, kortom een heel leuk balinees hotel.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner