“Vakantie aan zee”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
La Taverna Suites
Beoordeeld als nr. 25 van 146 bijzondere accommodaties in Sanur
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel la Taverna ligt aan zee, terwijl de voorzijde aan een heel gezellige, maar drukke weg is gelegen.
Veel restaurantjes en cafeetjes in de buurt.
Het ontbijt wordt geserveerd met zicht op zee en de stoelen en lounge banken op het strand zijn er voldoende.
Het ontbijt is uitstekend.
De bedden slapen voortreffelijk.
De losgeslagen zijn authentiek.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is prachtig, een stukje van de (drukke) weg, dus geen verkeersoverlast en toch dichtbij restaurants en winkels. De opzet van dit hotel is ook mooi, in Balinese stijl. Maar de accomodatie vinden we sterk verouderd, het ruikt muf, het is 's avonds erg donker, slecht verlicht zoals al meerdere het opgemerkt hebben. Op het strand zijn de matrassen voor de ligbedden versleten. Ze hebben wel een handdoekenservice voor strand en zwembad. Der service bij de receptie is prima. We hadden een klacht over een luidruchtige airco in het huisje voor ons en er werd ons meteen een ander huisje aangeboden. Maar als het volgeboekt is houd het op. Dan zouden wij er ook echt niet willen zitten. Vlakbij zijn betere accomodaties, niet deze stijl, maar wel comfortabeler. De prijs/kwaliteit klopt naar onze mening niet. Erg jammer! Geen aanrader.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers waren behoorlijk stoffig en de ook de airco had het lastig. Beetje muffe geur. Staat wel tegenover dat het hotel halverwege de strandboulevard ligt. Derhalve echt een top lokatie! Lunchen aan het strand is goed te doen. Redelijk goed eten, goede kaart. Uiteindelijk beste optie, prijs kwaliteit wanneer je aan het strand wilt zitten.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
21 februari 2016 beoordeeld

Leuke bungalows, traditioneel balinese stijl, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt geserveerd, strand [prachtig, goede stoelen en schoon, lekker zwembad, kortom een heel leuk balinees hotel.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
3 oktober 2015 beoordeeld

Wij komen al jaren bij La Taverna, maar we overnachten er eigenlijk nooit. Ze zijn simpelweg te duur en daarvoor vind je betere hotels of boek je, en dat is naar onze mening nog fijner, een eigen huis/villa in Sanur. La Taverna bied een ieder de mogelijkheid om voor 150.000 rph pp van alle faciliteiten van het hotel gebruik te maken. Kids zijn gratis. Je krijgt dan handdoeken, je mag bedden uitkiezen aan het zwembad en/of aan de zee op het strand, je kan zwemmen in het zwembad, gebruik maken van de douches enz. En het ALLERMOOISTE is dat die 150.000 rph wordt verrekend met het eten en drinken wat je tijdens de dag nuttigt bij La Taverna. Vandaag zijn bij La Taverna geweest en moesten aan het einde van de middag 520.000 rph afrekenen, daar werd de 300.000 vanaf gehaald, bleef er 220.000 rph over. Lunch is geen topkwaliteit maar prima, nasi goreng en soto ayam werd warm geserveerd en smaakte goed. Een dagje bij La Taverna is relaxed, het is er nooit superdruk en de zee is kalm en dus erg fijn voor met name kleine kinderen. Gaan we deze vakantie ( opnieuw ) een paar x gebruik van maken.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
15 september 2015 beoordeeld

Wij waren hier 4 nachten aan het eind van een lange rondreis. De kamers zijn ondergebracht in losse gebouwtjes rondom een zeer ruime tuin. Daartussen lopen paadjes. De meeste kamers hebben een eigen zitje. Fijn groot zwembad. Niet veel, maar - in de tijd dat wij er waren - ruim voldoende ligbedden. Ook de cabana's aan het strand waren erg fijne plekken om een drankje te doen en te lezen (altijd voldoende ruimte). Een heel relaxte sfeer en minder 'steriel' dan de nieuwere hotels waar wij langs zijn gelopen. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt (inclusief) is a la carte, maar er zijn ook aanpassingen mogelijk op de standaardmenu's als je even navraagt. Enige nadeel was het bad van kiezelstenen in onze badkamer. Klinkt leuk, maar is niet goed schoon te maken en was redelijk glad. Bovendien was zonder afscherming na douchen een groot deel van de badkamer nat. Geen grote issues, maar na een upgrade van de badkamer makkelijk 5 rondjes

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

La Taverna ligt heerlijk aan het strand en heeft ook nog een eigen zwembad. Het 'resort' is heerlijk authentiek en wij hebben niets gemerkt van achterstallig onderhoud oid zoals in andere recensies beschreven staat.
Goed ontbijt, aardig personeel. Eigenlijk niets aan te merken op La Taverna.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0,3 km afstand
Sari Sanur Resort
nr. 62 van 82 in Sanur
115 beoordelingen
Prijzen weergeven

In La Taverna Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over La Taverna Suites

Adres: Jl. Danau Tamblingan 29, Sanur, Denpasar 80228, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 25 van 146 bijzondere accommodaties in Sanur
Prijsklasse: € 84 - € 149 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — La Taverna Suites 3*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij La Taverna Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
La Taverna Hotel
La Taverna Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?