Beoordeeld op 1 november 2014

Voor de tweede maal op vakantie in hotel La Taverna.Sinds twee jaar geleden is er het een en ander veranderd,ten eerste een nieuwe manager die heel erg dicht bij zijn gasten staat.En 4 nieuwe loungebanken op het strand.Wij hadden gekozen voor de luxe tweepersoonskamer met theefaciliteiten en een minibar.De kamer voldoet aan de eisen die er aan worden gesteld.Personeel in La Taverna is erg vriendelijk en staat gelijk voor je klaar als er zich iets voordoet.Restaurant,het ontbijt bestaat uit koffie,wij kozen voor de long black koffie,thee versgeperste sappen.Bord met diverse fruitsoorten,bakers mandje met diverse broodjes en eieren gebakken etc.Hier heb ik ook de lekkerste nasi goreng gegeten.Strand licht pal aan het hotel met ligbedden en handdoekenservice.Al met al een leuk hotel waar ik zeker geen spijt van heb gehad met een manager die ons op de laatste dag nog kwam uitzwaaien.Volgende keer zou ik hier zeker terug komen en dan wederom voor kamer 6 kiezen.

Kamertip: Kamer 5 en 6 liggen heel mooi centraal
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 24 januari 2014 via mobiele applicatie

Ronduit een slecht hotel! Slechte prijs/kwaliteit verhouding, oud, gedateerd per direct aan renovatie toe. Stop in de wastafel werkte niet, bijna dagelijks de gang naar receptie gemaakt om reparatie te vragen, er werd weliswaar steeds direct een loodgieter gestuurd, die repareerde steeds provisorisch, en nadat 's morgens de kamer schoongemaakt was steeds weer defect. Verder niet eens een mogelijkheid om buiten te zitten. Elke morgen weer hetzelfde sobere ontbijt. 11 nachten geweest, hadden er aan het einde echt genoeg van! Het enige positieve is dat het hotel aan het strand gelegen is, en dat er altijd plaats is. Voor veel minder geld veel betere accomodaties te vinden. ZEKER NIET HEEN GAAN! !!!

De Vogels

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 14 oktober 2013

La Taverna is één van de oudste onderkomens op Sanur. Leuke bungalows met meerdere kamers/bewoners in mooie tuin. Ruime kamers met BVN op TV. Wifi in centrale ruimte. Eten is prima maar wat prijzig t.o.v. omliggende onderkomens. Goed strand en mooi zwembad. Voor het strand langs loopt een wandel/fietspad waarmee je alle restaurants er om heen kan bereiken.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 10 augustus 2013

Beetje ouder hotel, maar dat bekoort door zijn authenticiteit. Kamers zijn best in orde en het eten was er lekker. Niet het super resort, maar na onze lange heenreis vanuit België naar Bali, een goede plaats om een beetje te bekomen, vooraleer onze rondreis aan te vatten, niet zo ver weg van de luchthaven en direct aan de zee.

Beetje opdringerige dames die je onmiddellijk op het strand een massage willen geven voor 5 eur, maar echt storen doet het niet.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 8 april 2013

Goed kamer, toiltet en douche authentiek en niets op aan te merken. airco deed het goed, we hebben 'm maar wat hoger gezet, buiten echt heet. Ontbijt goed brood croissants compleet zelfs met cornflakes als je dat wit. Voor een paar eieren echter moest je omgekend 5 euro bij betalen, beetje belachelijk. Die namen we dus in de Hoofstraat waaraan La Taverna ligt. Keurige strandstoelen en badlakens uitleen, altijd plek. Niets iets om te dineren, andere hotels aan de kust beter. De prijs was echter ook middenklasse, dus waar voor je geld.

Kamertip: Expliciet uitzicht op zee vragen, betekent dan traplopen 1hoog, anders zie je echt niks.
Datum van verblijf: maart 2013