24 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ronduit een slecht hotel! Slechte prijs/kwaliteit verhouding, oud, gedateerd per direct aan renovatie toe. Stop in de wastafel werkte niet, bijna dagelijks de gang naar receptie gemaakt om reparatie te vragen, er werd weliswaar steeds direct een loodgieter gestuurd, die repareerde steeds provisorisch, en nadat 's morgens de kamer schoongemaakt was steeds weer defect. Verder niet eens een mogelijkheid om buiten te zitten. Elke morgen weer hetzelfde sobere ontbijt. 11 nachten geweest, hadden er aan het einde echt genoeg van! Het enige positieve is dat het hotel aan het strand gelegen is, en dat er altijd plaats is. Voor veel minder geld veel betere accomodaties te vinden. ZEKER NIET HEEN GAAN! !!!

De Vogels

Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
14 oktober 2013 beoordeeld

La Taverna is één van de oudste onderkomens op Sanur. Leuke bungalows met meerdere kamers/bewoners in mooie tuin. Ruime kamers met BVN op TV. Wifi in centrale ruimte. Eten is prima maar wat prijzig t.o.v. omliggende onderkomens. Goed strand en mooi zwembad. Voor het strand langs loopt een wandel/fietspad waarmee je alle restaurants er om heen kan bereiken.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
10 augustus 2013 beoordeeld

Beetje ouder hotel, maar dat bekoort door zijn authenticiteit. Kamers zijn best in orde en het eten was er lekker. Niet het super resort, maar na onze lange heenreis vanuit België naar Bali, een goede plaats om een beetje te bekomen, vooraleer onze rondreis aan te vatten, niet zo ver weg van de luchthaven en direct aan de zee.

Beetje opdringerige dames die je onmiddellijk op het strand een massage willen geven voor 5 eur, maar echt storen doet het niet.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
8 april 2013 beoordeeld

Goed kamer, toiltet en douche authentiek en niets op aan te merken. airco deed het goed, we hebben 'm maar wat hoger gezet, buiten echt heet. Ontbijt goed brood croissants compleet zelfs met cornflakes als je dat wit. Voor een paar eieren echter moest je omgekend 5 euro bij betalen, beetje belachelijk. Die namen we dus in de Hoofstraat waaraan La Taverna ligt. Keurige strandstoelen en badlakens uitleen, altijd plek. Niets iets om te dineren, andere hotels aan de kust beter. De prijs was echter ook middenklasse, dus waar voor je geld.

Kamertip: Expliciet uitzicht op zee vragen, betekent dan traplopen 1hoog, anders zie je echt niks.
  • Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
13 mei 2012 beoordeeld

Wij zaten in kamer 33, wat een mooie kamer is. Hij is ruim, voorzien van klamboe en er was goed schoongemaakt. De kamer heeft een goede en mooie badkamer. Aan het strand gelegen en dicht bij het centrum van sanur. Verder is het restaurant goed met een uitgebreid ontbijt en een goede kaart voor het diner. Al met al een goed verblijf gehad.

Verbleef: mei 2012, reisde met een partner